Соблюдение прав людей с инвалидностью

«Сільпо» стане доступнішим для гостей і співробітників з інвалідністю

Мережа «Сільпо» розпочала соціальний проєкт «Рівні можливості», який спрямовано на покращення різних аспектів взаємодії з гостями та співробітниками з інвалідністю. Першим кроком є аудит доступності 51 супермаркета по всій Україні протягом цього року.

За інформацією MMR, до кінця наступного року «Сільпо» планує зробити доступними всі свої супермаркети, а нові магазини вже зараз будуються з урахуванням усіх сучасних вимог безбар’єрності та будівельних норм інклюзивності.

Для кращого розуміння та засвоєння правил взаємодії з гостями в залежності від специфіки інвалідності «Сільпо» зняли відеоінструкцію:

З питань дослідження та покращення архітектурної доступності супермаркетів для маломобільних груп гостей «Сільпо» співпрацює з громадською ініціативою «Доступно.UA». За даними організації, нині 27-55% жителів українських міст належать до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дітьми до семи років, літні люди, вагітні, люди з тимчасовими травмами. Кожна людина в той чи інший період життя потребує максимально зручного простору для пересування, в тому числі й у магазинах.

Ціль 10. Скорочення нерівності

Читати також:

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути соціальні й екологічні принципи роботи. Замовити консультацію >>>