Мережа «Сільпо» розпочала соціальний проєкт «Рівні можливості», який спрямовано на покращення різних аспектів взаємодії з гостями та співробітниками з інвалідністю. Першим кроком є аудит доступності 51 супермаркета по всій Україні протягом цього року.
За інформацією MMR, до кінця наступного року «Сільпо» планує зробити доступними всі свої супермаркети, а нові магазини вже зараз будуються з урахуванням усіх сучасних вимог безбар’єрності та будівельних норм інклюзивності.
Для кращого розуміння та засвоєння правил взаємодії з гостями в залежності від специфіки інвалідності «Сільпо» зняли відеоінструкцію:
З питань дослідження та покращення архітектурної доступності супермаркетів для маломобільних груп гостей «Сільпо» співпрацює з громадською ініціативою «Доступно.UA». За даними організації, нині 27-55% жителів українських міст належать до маломобільних груп населення. Це люди з інвалідністю, батьки з дітьми до семи років, літні люди, вагітні, люди з тимчасовими травмами. Кожна людина в той чи інший період життя потребує максимально зручного простору для пересування, в тому числі й у магазинах.
✔Ціль 10. Скорочення нерівності
Читати також:
- Подорож для кожного. British Airways випробовує автономні інвалідні візки в аеропортах
- 240 корпорацій підтримали Valuable 500 і зобов’язалися забезпечити людям із інвалідністю ширші можливості
- Усі відділення банків мають бути доступними для людей із інвалідністю до 2023 року
- Apple і Google підготували нові емодзі – про інклюзивність
- Digital-технології, що роблять світ доступним для нечуючих. Кейс компанії «Ашан Україна»