Porsche

Porsche підвищує рівень обізнаності своїх працівників про клімат

Виробник спорткарів Porsche вирішив у Всесвітній день Землі підвищити рівень обізнаності своїх працівників щодо захисту довкілля і зміни клімату. Він запровадив проєкт #Project1Hour, за яким усі працівники мають можливість провести 1 годину, зосередившись на цій темі та розробити особистий та колективний план дій щодо запобігання кліматичним змінам.

Зокрема, компанія надаватиме інформацію щодо фактів та наслідків кліматичної кризи за допомогою спеціального онлайн-семінару, через віртуальні презентації та запрошуватиме співробітників взяти участь у тематичній вікторині. Мета – збільшити особистий внесок кожного працівника у запобіганні викидам CO2.

#Project1Hour відбуватиметься по усьому концерну VW Group, який у Всесвітній день Землі оголосив власний День Клімату у  VW Group.

Нагадаємо, Porsche прагне досягти вуглецевої нейтральності на усьому своєму виробничо-збутовому ланцюгу та упродовж усього строку експлуатації своїх нещодавно проданих автомобілів до 2030 року.

Вуглецева нейтральність в розумінні Porsche означає: максимальне уникнення та зменшення викидів вуглецю у виробництві. Автовиробник каже, що використовуватиме ретельно підібрані методи щодо вуглецевої компенсації, аби усунути прогалини в питанні забезпечення вуглецево-нейтрального сліду.

У компанії також повідомили, що всі основні її місцезнаходження з початку року стали вуглецево-нейтральними: Цуффенхаузен – з 2020 року, Вайсах і Лейпциг – у січні 2021 року. Окрім того, вона інвестує понад 1 млрд євро в заходи зі зниження викидів вуглекислого газу впродовж наступних 10 років.

Також планується, що понад 20% нових проданих автомобілів до 2030 року будуть виключно електричніми або плагін-гібриди. Мета компанії – досягнення частки продажів нових автомобілів, оснащених електродвигунами, на рівні 50% до 2025 року.

Читати також:

Ціль 13. Боротьба з кліматичними змінами та пом’якшення наслідків