Перша така в світі пляшка для алкогольного напою виготовлена на 100% з екологічно чистого матеріалу на основі целюлози і без використання пластику. Про це повідомила компанія Diageo, яка володіє брендами Johnnie Walker, Smirnoff і Guinness.
Раніше Diageo оголосила про початок нового партнерства з Pilot Lite і запуск нової компанії Pulpex Limited з виробництва екологічно чистих пакувальних технологій. Щоб забезпечити можливість використання цієї технології в будь-якій сфері життя, було створено партнерський консорціум провідних світових компаній FMCG, у тому числі – Unilever і PepsiCo. Кожен із партнерів планує випустити вже 2021 року свої власні фірмові паперові пляшки, засновані на дизайні і технології Pulpex Limited.
Компанія Pulpex Limited розробила першу таку пляшку з паперу для спиртовмисної рідини. Вона виготовлена з целюлози, одержуваної зі сталих джерел, відповідно до харчових стандартів і може бути повністю перероблена після використання.
«Пишаємося тим, що ми зробили це першими. Ми постійно прагнемо досягати нових звершень у галузі екологічно чистих паковань. Ця пляшка має потенціал стати проривом», — вважає Ендрю Івен, керівник напрямку забезпечення екологічності діяльності Diageo.
Нагадаємо, раніше Diageo оголосила про заміну пластикових тримачів і термозбіжної плівки для власних пивних брендів на біорозкладаний картон. Нова упаковка повинна допомогти багатонаціональної компанії з виробництва алкогольних напоїв скоротити обсяг пластикових відходів на 400 метричних тонн на рік. Вона є частиною плану Diageo, мета якого – досягти Ціль 12 сталого розвитку «Відповідальне споживання і виробництво».
Читайте також:
- Guinness долучається до боротьби з одноразовим пластиком
- Віскі Seagram’s 7 Crown відтепер продаватимуть у перероблених пластикових пляшках
- Heineken відмовиться від пластикових кілець на упаковках пива
- Coca-Cola відмовиться від пластикової термозбіжної плівки
- Горілчані бренди долучилися до випуску антисептичних гелів