Coca-Cola отказывается от термоусадочной пленки

Coca-Cola відмовиться від пластикової термозбіжної плівки

Міжнародна компанія Coca-Cola European Partners (CCEP) з дистриб’юції напоїв у 13 країнах Європи, відмовляється від викоритання у Великобританії пластикової термозбіжної плівки на користь картонної упаковки.

У компанії зауважують, що хоча нинішня пластикова термозбіжна плівка й придатна для вторинної переробки, її збирають тільки 10%. Отже впродовж наступних 18 місяців пляшки пакуватимуть у мультіпаки з картону, який є на 100% екологічним матеріалом.

За інформацією CCEP, встановлено мету – до 2025 року не менше 50% матеріалу, який використовується для всіх її пляшок із ПЕТ, має бути виготовлено з переробленого пластику. Компанія також уклала партнерство з Loop – глобальною e-commerce платформою з продажу товарів в упаковці, придатній для поповнення, подальшої переробки і вторинного використання.

Coca-Cola володіє такими брендами, як Diet Coke, Fanta, Sprite, Dr Pepper, Lilt. Відповідно до звіту Coca‑Cola зі сталого розвитку в Україні за 2018 рік, компанії прагне зменшити вплив на навколишнє середовище в масштабах всього ланцюга поставок. Зокрема, збільшує використання утилізованих та відновлюваних матеріалів та запроваджує технології зменшення ваги пластикової тари.

Нагадаємо, минулого року Carlsberg презентував свою «Snap Pack», в якій банки з’єднані за допомогою клею замість пластика. Також компанія-виробник пива Corona винайшла новий спосіб пакування банок без використання пластикових кілець. Окрім того, компанія Diageo оголосила, що замінить термозбіжну плівку і пластикові кільця, що скріплюють банки пива Guinness, на картонну упаковку.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: businessgreen.com