Пиво Corona в новой упаковке без использования пластиковых колец

Corona революціонізує пакування в усій індустрії напоїв заради океанів

Пивний бренд Corona і рекламне агентство Leo Burnett отримали визнання на міжнародному фестивалі Cannes Lions у Франції за дизайн і рекламну кампанію Fit Packs – нової упаковки без використання пластикових кілець, що утримують разом банки пива. В такий спосіб вони продемонстрували інноваційний підхід до вирішення проблем навколишнього середовища. Зокрема, щоб зберегти океани від забруднення пластиком.

Віце-президент з маркетингу Карлос Ранеро з материнської компанії Grupo Modelo Anheuser-Busch InBev пояснив у запропонованому короткому відео, що індустрія напоїв виробляє понад 15 млн тонн пластикової упаковки на рік, більша частина якої потрапляє до Світового океану, завдаючи шкоди життю рослин і тварин.

Corona розглядала кілька рішень, які б дозволили відмовитися від пластикових кілець. Утім усі альтернативи також неминуче створювали відходи. Щоб вирішити цю проблему, Corona пішла на рішучий крок – вона переробила самі банки. Відтепер кожна з них може загвинчуватися в нижню частину іншої, створюючи «башту» до 10 банок пива. Отже й пакування не потрібне.

Бренд також дозволить іншим компаніям скористатися його винаходом і зменшити свій вплив на навколишнє середовище.

Пиво Corona в новой упаковке без использования пластиковых колец

Раніше Corona ініціювала кампанію з прибирання 2 млн квадратних метрів пляжів цього літа в 23 країнах. А також разом із організацією Parley for the Oceans розпочала кампанію Corona Better World, під час якої споживачі в Мексиці, США, Канаді, Великобританії, Італії, Іспанії та Бразилії зможуть обміняти три порожні ПЕТ-пляшки на одну пляшку пива.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 14. Збереження морських екосистем