Штаб-квартира Nestle

Nestlé ставить нову кліматичну мету на 2050 рік

Найбільший у світі виробник продуктів харчування і напоїв – компанія Nestlé – оголосила про свої нові амбіції – досягти нульового рівня викидів до 2050 року, враховуючи наукові дані щодо кліматичних змін. Протягом наступних двох років компанія розробить тимчасовий план і тимчасові цілі, що відповідають Паризькій угоди і необхідності стримати підвищення температури на рівні 1,5 °C.

«Зміна клімату – це одна з найбільших загроз, з якими ми стикаємося як людство. Це також один із найбільших ризиків для майбутнього нашого бізнесу», – сказав генеральний директор Nestlé Марк Шнайдер, якого цитує видання Edie.

За його словами, «у нас не вистачає часу, щоб уникнути найгірших наслідків глобального потепління, саме тому ми встановлюємо сміливіші амбіції для досягнення чистого нульового майбутнього». «Розгортаючи глобальні ресурси і ноу-хау Nestlé, ми знаємо, що можемо змінити ситуацію на краще у великому масштабі. Наша подорож до нульового результату вже триває. Тепер ми прискорюємо наші зусилля», – сказав він.

Компанія взяла на себе зобов’язання випускати продукти харчування і напої, що якнайкраще відповідають потребам споживачів у виборі, сприяти більш здоровому харчуванню та зменшенню впливу на навколишнє середовище.

Замовити корпоративний семінар і запровадити принципи сталого розвитку в компанії >>>

Компанія прагне на 100% перейти на поновлювані джерела енергії. Третина виробництв Nestlé вже використовують їх на 100%. Отже компанія нарощуватиме зусилля і залучатиме постачальників для інвестицій в інфраструктуру.

Nestlé також зміцнить свої відносини з фермерами, щоб впровадити програми, які відновлюють грунт і обмежують викиди парникових газів у ланцюжку постачань молочних продуктів. Окрім того, у планах – висадка дерев і розширення біорізноманіття з метою уловлювання більшої кількості вуглецю і створення сталих ланцюжків сільськогосподарського постачання.

Читайе також: Nestlé оголосила стратегічну відмову від пластику

Ціль 13. Боротьба з кліматичними змінами та пом’якшення наслідків

фото: Nestle Flickr