Пиво Guinness

Guinness долучається до боротьби з одноразовим пластиком

Компанія Diageo оголосила, що замінить термозбіжну плівку і пластикові кільця, що скріплюють банки пива Guinness в упаковці, на картонну упаковку. Також це екологічне нововведення стосується брендів Harp і Smithwick’s.

«Ми інвестуємо 16 мільйонів фунтів стерлінгів, щоб зменшити кількість пластику в нашій упаковці пива», – йдеться у повідомленні. За ці кошти компанія має намір впровадити упаковку з картону, яка на 100% переробляється і біорозгладається, та водночас скоротити кількість пластикових відходів.

Пиво у новій упаковці з’явиться на полицях магазинів Ірландії з серпня 2019 року, а з літа 2020 року – у Великобританії та на інших міжнародних ринках.

Тенденція щодо відмови від пластику, який використовується в пивній упаковці, набирає обертів у всьому світі. Раніше Carlsberg і Corona оголосили про відмову від пластикової обгортки і кріплень.

Щороку до Світового океану потрапляє близько 8 до 12 млн. тонн пластику. В ООН кажуть, що до середини століття пластику в океані буде більше, аніж риби. Якщо не вжити заходів…

Науковці попереджають, що соціально-економічна вартість пластикових відходів для світового суспільства раніше була недооцінена. Вони підрахували витрати – до $2,5 трлн на рік в якості збитків та втрати ресурсів. Риболовство, аквакультура, рекреаційна діяльність і глобальне благополуччя – потерпає усе.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 14. Збереження морських екосистем

Фото: Diageo.com