Ведущие производители потребтоваров создадут платформу Loop для перехода к безотходной упаковке

Loop розпочала роботу у Сполучених Штатах

Cистема кругового шопінгу Loop офіційно запустила днями пілотну програму в регіоні Центральної Атлантики. Вперше про створення глобальної e-commerce платформи з продажу товарів в упаковці, придатній для поповнення, подальшої переробки і вторинного використання, стало відомо під час Всесвітнього економічного форуму в Давосі.

Окрім запуску пілотного проекту в Нью-Йорку, Нью-Джерсі, Пенсильванії, Меріленді та Вашингтоні, Loop оголосила про приєднання Kroger і Walgreens у якості ритейлерів у Сполучених Штатах.

Нова служба доставки заручилася підтримкою великих брендів. Загалом, починаючи з цього місяця, до Loop приєдналися такі компанії, що поділяють відмову від використання одноразового пластику: Procter & Gamble, Unilever, Nestlé, PepsiCo, the Clorox Company, Body Shop, Colgate-Palmolive, Greenhouse, Preserve, Teva Deli, Nature’s Path, Burlap & Barrel, RB, Reinberger Nut Butter, Soapply, Melanin Essentials, International Harvest, Purely Elizabeth, SC Johnson, Honest Company, WellPet, Bilal’s EasyKale, Arbor Teas і Ecos.

Отже, споживачі можуть розміщувати замовлення онлайн на сайтах Loop, Kroger або Walgreens. UPS доставлятиме продукцію в міцній сумці багаторазового використання. Усі товари поставлятимуться в упаковці багаторазового використання і такій, що повністю переробляється. Після використання продукту упаковка збирається, очищається, поповнюється і використовується повторно. Зокрема, порожні контейнери забиратиме кур’єр, а потім привозитиме вже поповнені. Таким чином діятиме революційна система циркулярних покупок.

Loop – це ініціатива TerraCycle, інноваційної компанії з управління відходами. Компанія працює в 21 країні світу, серед її партнерів – провідні виробники споживчих товарів, мережі роздрібної торгівлі, підприємства з переробки відходів, а також мерії міст.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

Фото: loopstore.com