пиво Heineken

Heineken відмовиться від пластикових кілець на упаковках пива

Пивоварна компанія Heineken UK оголосила, що до кінця 2021 року не продаватиме пиво в упаковках, скріплених за допомогою пластикових кілець, а також відмовляється від використання термозбіжної плівки. Це дозволить «заощадити» понад 500 тонн пластику щороку, що еквівалентно 94 млн пластикових пакетів на рік. Натомість використовуватимуть інноваційний картонний циліндр для всього асортименту пива і сидру, в тому числі – Heineken, Foster’s і Strongbow.

Виробник зазначає, що нова упаковка розроблена з метою не тільки відмови від пластику, але й для скорочення відходів. Картонний циліндр на 100% придатний для повторного використання і компостування. До того ж, він міцний і зручний у використанні. Обидва фактори важливі для покупців.

Нововведення буде запроваджено для брендів Heineken, Foster’s і Kronenbourg 1664 у роздрібних магазинах Великобританії з квітня 2020 року. Згодом зміни поширяться на всі бренди компанії, зокрема Strongbow, Bulmer’s і John Smith’s. Станеться це до кінця 2021 року.

Керівник маркетингової служби Heineken Сінді Тервоорт заявила, що наслідки використання одноразового пластику на нашій планеті не можна ігнорувати, а пошук екологічних рішень відповідає осікуванням споживачів, які прагнуть змін.

Раніше про аналогічні заходи оголосили й інші великі виробники пива, як-от Carlsberg, Budweiser і Diageo. Зокрема, минулого року Carlsberg презентував свою «Snap Pack», в якій банки з’єднані за допомогою клею. Компанія-виробник пива Corona винайшла свій новий спосіб пакування банок без використання пластикових кілець. А компанія Diageo оголосила, що замінить термозбіжну плівку і пластикові кільця, що скріплюють банки пива Guinness, на кріплення з картону.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво