L’Oréal

Ні пластику і викидам. L’Oréal затвердила нову програму сталого розвитку

До 2025 року всі об’єкти, що експлуатуються L’Oréal, будуть із нейтральним рівнем викидів вуглецю завдяки підвищенню енергоефективності та використання на 100% відновлюваної енергії. Це передбачено новою програмою сталого розвитку L’Oréal.

Провідний світовий виробник косметики, якому належить портфель із 36 брендів, визначив нові цілі до 2030 року для боротьби зі зміною клімату. Серед них також – перехід до 2030 року на використання повністю переробленої упаковки.

З метою зниження впливу на довкілля компанія вирішила, що до 2030 року 100% пластмас, які використовуються для упаковки продукції L’Oréal, будуть надходити з перероблених або біоіджерел.

Раніше бренд La Roche Posay, що належить L’Oréal, випустив сонцезахисний крем у тюбиках із картону. Це дозволяє скоротити на 45% кількість пластику, необхідного для  виготовлення упаковки.

L’Oréal також зобов’язується скоротити на 25% викиди парникових газів під час виробництва продукції і на 50% викиди, пов’язані з транспортуванням косметичиних засобів.

Окрім того, група запускає механізм «Маркування впливу продукту на навколишнє природне і соціальне середовище». Маркування включатиме оцінку за шкалою від А до Е, при цьому продукт «А» вважається «кращим у своєму класі» з точки зору впливу на довкілля. Метод був схвалений незалежними науковими експертами, а дані були перевірені Bureau Veritas Certification, незалежним аудитором. Відповідні оцінки будуть доступні на веб-сайтах продуктів.

Першим брендом, який запровадив нову методологію з 2020 року, є б’юті-бренд Garnier – для своїх продуктів по догляду за волоссям. Це маркування поступово поширюватиметься на інші країни і бренди L’Oréal.

«Це реальна трансформація того, як L’Oréal створює формули, отримує сировину, виробляє упаковку і виробляє продукцію на своїх фабриках», – сказав генеральний директор групи Жан-Поль Агон в інтерв’ю AFP.

Також L’Oréal виділяє 50 млн євро на фінансування проектів з відновлення природних морських і лісових екосистем. Іще 50 млн євро будуть спрямовані на фінансування проектів, пов’язаних із круговою економікою.

В рамках програми соціальної та екологічної солідарності "L’Oréal в інтересах майбутнього", L'Oréal виділяє 100…

Опубліковано L'Oréal Group Субота, 20 червня 2020 р.

 

За підсумками 2019 року, обсяг продажів L’Oréal склав майже 30 млрд євро. Компанія володіє брендами La Roche Posay, Garnier, Armani, Lancôme, Biotherm, Maybelline, Kiehl’s, Cacharel, Vichy та іншими.

Читайте також:

 

фото: facebook.com/lorealukraine