Procter & Gamble запроваджує екологічну упаковку для власних брендів

Компанія Procter & Gamble прагне того, щоб до 2030 року 100% упаковки товарів усіх її брендів можна було переробляти або використовувати повторно. Тим часом кількість первинного нафтового пластика в упаковці буде скорочено на 50%.

Відповідно до стратегії компанії, нині її бренди вдаються до низки рішень, щоб зробити упаковку більш екологічною. Наприклад, Old Spice and Secret стали першими великими брендами в Північній Америці, які представили тубу, що на 90% складається з переробленого паперу. Ariel в Європі збільшує вміст вторинної сировини в пляшках для рідких мийних засобів до 50%. А для засобів догляду за ротовою порожниною Crest, Oral-B і Blend-a-med розробили тюбики з поліетилену високої щільності, які придатні для вторинної переробки.

Сьогодні Procter & Gamble працює майже в 70 країнах і, за даними компанії, її продукцію купують близько 5 мільярдів людей. Отже воліє надихати всіх на відповідальне споживання, на зміну звичок.

Так, Pampers реалізовує пілотний проєкт зі збирання використаних підгузників в Амстердамі і має намір до 2030 року почати переробку підгузників у 10 містах. Водночас Cascade вдалася до рекламної кампанії «Do It Every Night», яка потенційно може знизити споживання води в мільйонах будинків у США.

Ще один напрям роботи – наповнення і повторне використання пляшок. В Європі Procter & Gamble запропонувала нову систему багаторазових пляшок з алюмінію для Pantene, Aussie, Head & Shoulders і Herbal Essences, а також пакети для поповнення пляшок із шампунем, що містять на 60% менше пластику і придатні до переробки. Нова система дозаправки буде доступна для 200 мільйонів сімей по всій Європі. І, за прогнозами, дозволить відмовитись від виробництва близько 300 мільйонів нових пластикових пляшок на рік, починаючи з 2021 року.

Читати також: 

фото: us.pg.com/environmental-sustainability