Бренди інвестують $54 млн в американську інфраструктуру з переробки матеріалів

Найбільші споживчі бренди нещодавно виділили понад $54 млн на розбудову кругової економіки в Сполучених Штатах. Серед них – Coca-Cola, Johnson & Johnson, PepsiCo, Procter & Gamble, Unilever і Walmart.

Зокрема, нью-йоркська інвестиційна компанія Closed Loop Partners, яка опікується сталими споживчими товарами, новими технологіями переробки і розвитком кругової безвідходної економіки, заявила, що дев’ять первинних інвесторів її Фонду інфраструктури замкнутого циклу розширили свої капітальні зобов’язання.

Ідеться про дев’ять інвесторів фонду – 3M, Coca-Cola, Colgate Palmolive, Johnson & Johnson Consumer Health, Keurig Dr. Pepper, PepsiCo, Procter & Gamble, Unilever і The Walmart Foundation, які розширюють свої зобов’язання і свої інвестиції в інфраструктуру, необхідну для побудови більш замкнутої економіки. До них приєдналися Amazon, Danone North America, Danone Waters of America, Nestlé Waters North America і Starbucks.

«Жодна компанія не зможе вирішити проблему пластикових відходів поодинці, і нам потрібно, щоб галузь колективно працювала разом для прискорення циклічних ланцюгів постачань», – кажуть у Closed Loop Partners.

У цілому інвестиції брендів вже склали понад $200 млн у вигляді спільних інвестицій. Це сприяло розвитку внутрішньої інфраструктури з переробки і появі нових ринків по всій країні. Серед проєктів Closed Loop Partners – некомерційне соціальне підприємство Eureka Recycling у Міннеаполісі, яке «відновлює» майже 100 000 тонн відходів зі сміттєзвалища і захищає здоров’я і довкілля місцевої громади.

Водночас TemperPack у Вірджинії виробляє запатентовані ізоляційні рішення для транспортування швидкопсувних харчових продуктів та фармацевтичних препаратів. Їхні матеріали замінюють потребу в пінополістиролі і сертифіковані для вторинної переробки.

За прогнозами Closed Loop Partners, реальний попит на перероблені матеріали – від 5 млн до 7,5 млн метричних тонн до 2030 року. Це потребує збільшення постачань на 200-300%. Задовольнити цю потребу можна тільки шляхом збільшення колективних інвестицій брендів у прискорення розвитку технологій.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво