Косметичний екобренд Ace of Air запропонував упаковку в оренду

Люди звикли брати книги в бібліотеці, орендувати будинок або машину, а останнім часом – брати одяг напрокат. А відтеперь можна буде орендувати упаковку для засобів по догляду за шкірою і харчових добавок. Новий косметичний бренд Ace of Air запропонував споживачам орендувати упаковку заради збереження планети.

Ace of Air являє собою гендерно-нейтральний бренд і пропонує покупцям «орендувати» первинну упаковку – $2 за закожну одиницю товару. Кошти не підлягають поверненню – це і є орендна плата. Власне, це відрізняє модель Ace of Air від моделі роботи платформи Loop, де покупці сплачують певну суму і отримують її назад при поверненні порожньої упаковки.

«Засоби, які ми наносимо на своє тіло щодня, є основним джерелом пластикових відходів в океані й сміття на звалищах. Наша упаковка призначена для спільного використання і чинить найменший вплив на довкілля. Більше жодного одноразового використання. Жодних відходів.
Лише матеріали, призначені для того, щоб залишатися в циклі і не потрапляти на звалища», – кажуть в компанії.

Бренд хоче мінімізувати свій вплив на довкілля завдяки максимально тривалому терміну служби упаковки. Тож, йдеться на сайті Ace of Air, він закуповує екологічно чисті матеріали, які можуть прослужити понад 100 циклів використання.

Вартує продукція Ace of Air від $35 до $85. Зволожуючий крем, сироватка тощо постачаються через UPS у спеціальній «коробці-бумерангу». Плата в розмірі $3 за Boomerang Box стягується окремо.

Брнед також заявляэ, що використовує виключно екологічно чисті, нетоксичні речовини, що не містять пестицидів, із органічних джерел. І усі інгредієнти і продукти для догляду за шкірою не тестуються і ніколи не будуть тестуватися на тваринах.

Ба більше, Ace of Air повертає 3% доходів у вигляді Stellar Rewards за дбайливе ставлення до планети – покупці можуть переказати їх будь-кому з некомерційних партнерів Ace of Air.

Ціль сталого розвитку 12. Відповідальне споживання і виробництво

фото: medium.com/ace-of-air

Change Agency Responsible Future допомагає менеджерам українських компанії визначитися із соціальними й екологічними пріоритетами, розробити стратегію сталого розвитку >>>