Crest, Oral-B і Blend-a-med продаватимуться в тюбиках, що переробляються

Компанія Procter & Gamble анонсувала нову упаковку для своїх провідних брендів зубних паст Crest, Oral-B і Blend-a-med. Відтак тюбики для зубної пасти будуть придатні до вторинної переробки.

Випуск перших в Північній Америці і Європі тюбиків для зубної пасти з поліетилену високої щільності, придатних для вторинної переробки, відповідає програмі P&G Ambition 2030, за якою до 2030 року 100% упаковок товарів компанії підлягатимуть вторинній переробці або багаторазовому використанню.

Перехід світових брендів засобів догляду за ротовою порожниною Crest, Oral-B і Blend-a-med на новий формат заплановано на січень 2021 року і триватиме до повної трансформації до 2025 року.

Компанія планує запровадити нововведення для більшої частини її упаковки за допомогою поєднання вибору матеріалу, дизайну упаковки та працюючи з партнерами над створенням інноваційних рішень для виготовлення продукції, що забезпечуватиме захист довкілля від етапу видобутку сировини до остаточного видалення відходів. До 2030 року вона обіцяє винайти рішення як для технічних, так і для комерційних інновацій.

Читати також:

фото: P&G