Unilever

Бренди Unilever, прихильні до сталого розвитку, зростають швидше за інші

Один зі світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії – Unilever – підтверджує, що його бренди, орієнтовані на екологію, зростають на 69% швидше за іншу частину бізнесу. Зокрема 28 брендів, які компанія класифікує як Sustainable Living, забезпечили три чверті загального зростання доходів.

Як пише BusinessGreen, генеральний директор цієї транснаціональної компанії Алан Джоп розповів під час виступу на конференції у Парижі про те, що особливу увагу Unilever приділяє підвищенню сталості своїх провідних брендів. Це допомагає збільшити доходи всієї групи.

Нині Unilever володіє такими брендами, як Hellmann’s, Knorr, Lipton, Cif, Domestos, Rexona, Smile, Sunsilk, Axe та багатьма іншими. За даними компанії, щодня її продукцію споживають 2,5 млрд людей.

Unilever працює над тим, щоб усі бренди відповідали принципам сталого розвитку. І сім із десяти провідних брендів – морозиво Dove, Knorr, Omo / Persil, Rexona / Sure, Lipton, Hellmann’s і Wall – тепер мають назву Sustainable Living Brands.

Окрім того, до списку брендів Sustainable Living додано чотири нові «учасники». Це – зубна паста Close Up, засіб для прання Wheel і соуси Calve і Bango.

Акцент на сталий розвиток був прямою відповіддю на споживчий попит. «Дві третини споживачів у всьому світі говорять, що вибирають бренди через їхнє ставлення до соціальних питань. Понад 90% мілленіалів кажуть, що вони замінять бренд на той, який демонструє свою прихильність справі», – сказав генеральній директор.

Він підкреслив, що інвестиції компанії у сталий розвиток триватимуть, адже Unilever прагне досягти низки екологічних цілей, у тому числі – мети стати «чистим» бізнесом із нульовими викидами.

фото: unilever.com