Штаб-квартира Nestle

Nestlé подвоює зусилля у боротьбі зі змінами клімату

Компанія Nestlé презентувала деталізований план скорочення до 2030 року власних викидів парникових газів. А до 2050 року вона воліє звести їх до нуля. Раніше компанія приєдналася до ініціативи Business Ambition for 1.5°C від ООН.

У релізі компанії повідомляється, що для зменшення свого впливу на довкілля Nestlé співпрацюватиме з постачальниками, фермерами, неурядовими організаціями, державою та галузевими партнерами.

Зокрема, йдеться про заходи, спрямовані на підтримку фермерів та  постачальників у впровадженні підходів відновлювального сільського господарства, висадку 20 мільйонів дерев упродовж наступних 10 років у тих регіонах, де компанія закуповує інгредієнти для своєї продукції.

Нині компанія вже надає підтримку 500 тис. фермерів та 150 тис. постачальників у впроваджені відновлювальних сільськогосподарських підходів, які покращують стан ґрунтів та зберігають і відновлюють різноманіття екосистем. У Nestlé кажуть, що заохочують фермерів, купуючи їхні товари за вищою ціною, закуповуючи більші обсяги та спільно інвестуючи у необхідні капітальні витрати. До 2030 року вона планує закупити більше 14 млн тонн сировини, виробленої із застосуванням відновлювальних технологій.

«Враховуючи, що майже дві третини наших викидів припадають на сільське господарство, стає очевидно, що ключовими напрямками на шляху до нульового рівня викидів є зусилля з впровадження відновлювального сільського господарства та відновлення лісів», – зазначив Магді Батато, виконавчий віце-президент та директор з операційної діяльності.

Також у планах – завершення до 2025 року переходу до використання електроенергії виключно з відновлюваних джерел. Протягом наступних п’яти років Nestlé забезпечить перехід 800 своїх об’єктів (фабрик, офісів та дистрибуційних центрів) у 187 країнах на використання електроенергії виключно з відновлюваних джерел. Компанія переводить свій глобальний парк транспортних засобів на використання автомобілів із меншим рівнем викидів та буде скорочувати й відкладати відрядження до 2022 р. Додатково ініціюються заходи з економії води та зменшення відходів.

Responsible Future допомагає українським компаніям визначитися з пріоритетними Цілями сталого розвитку, проаналізувати продукти та послуги на вуглецевий слід, налаштувати метрики за ESG-показниками і підготувати щорічні нефінансові звіти. Замовити консультацію >>>

Окрім того, Nestlé має намір збільшити кількість «вуглецево-нейтральних» брендів. Вона пропонуватиме дедалі більше продуктів і напоїв із рослинних компонентів, а також змінюватиме склад своїх продуктів на більш дружній до довкілля. Харчові добавки Garden of Life та продукти Garden Gourmet вийдуть на вуглецеву нейтральність до 2022 року, продукція Sweet Earth та інші бренди – до 2025 року. Ці заходи виконуються на додачу до зобов’язань щодо вуглецевої нейтральності Nespresso до 2022 року, S.Pellegrino, Perrier and Acqua Panna та аналогічного показника для категорії води Nestle Waters – до 2025 року.

Станом на 2018 рік компанія викидала 92 млн тонн парникових газів. Цей показник буде використовуватися як основа для оцінки прогресу.

Ціль 13. Боротьба з кліматичними змінами та пом’якшення наслідків