Мережа спортивних магазинів Decathlon, Colruyt Group, Lеgo Group, L’Óreal і Renewd першими долучилися до ініціативи Єврокомісії «Зобов’язання зеленого споживання» (англ. – Green Consumption Pledge), спрямованої на зменшення глобального вуглецевого сліду.
Відповідна ініціатива є частиною Європейського кліматичного пакту – загальноєвропейської ініціативи, що запрошує людей, громади та компанї для участі у кліматичних діях задля побудови зеленішої Європи.
Усі компанії, що поставили свої підписи під документом 25 січня 2021 року в Брюсселі (Бельгія), пообіцяли пришвидшити свою діяльність з переходу до зеленого споживання і допомоги споживачам робити більш екологічні покупки.
Пілотна програма базується на п’яти основних зобов’язаннях по боротьбі зі зміною клімату. Компанії повинні вжити конкретних заходів принаймні за трьома з них:
- Контроль за вуглецевим слідом компанії, у тому числі – ланцюг постачань.
- Розрахунок вуглецевого сліду для флагманських товарів і його мінімізація.
- Збільшення продажу сталих продуктів або послуг.
- Спрямування частини витрат на інформування громадськості для просування сталих практик.
- Забезпечення споживачів інформацією про дії компанії, її товари та послуги.
Пілотний проект триватиме до січня 2022 року. Прогрес компаній вимірюватиметься і оцінюватиметься з урахуванням загальнодоступних даних.
Зазначимо, що Decathlon має глобальну ціль до 2026 року знизити кількість викидів вуглецю на 40% у порівнянні з 2016 та виготовляти 100% асортименту із застосуванням екологічного підходу. В Україні наразі компанія також працює над зниженням викидів СО2 та запуском сталих бізнес-моделей.
Тим часом Lego Group оголосила про інвестиції у розмірі $400 млн в сталий розвиток протягом трьох років – до 2022 року, L’Oréal затвердила нову програму сталого розвитку – до 2025 року всі об’єкти, що експлуатуються L’Oréal, будуть із нейтральним рівнем викидів вуглецю завдяки підвищенню енергоефективності та використання на 100% відновлюваної енергії.
Читати також:
- У світі більшає судових позовів до урядів і компаній через зміну клімату
- Одне з найхолодніших міст світу претендує на проведення літніх Олімпійських ігор 2032 року
- Газета Helsingin Sanomat розробила шрифт, що відображає тепми глобального потепління
- Ні пластику і викидам. L’Oréal затвердила нову програму сталого розвитку
- До 2025 року Lego замінить поліетиленові пакети на паперові
фото: unsplash.com