До 2025 року Lego замінить поліетиленові пакети на паперові

Компанія Lego Group оголосила про рішення інвестувати до $400 млн протягом трьох років у прискорення реалізації ініціатив зі сталого розвитку. У планах компанії – поетапну відмова від одноразових пластикових пакетів з деталями набору, перехід на екологічно чисті матеріали, а також повне виключення викидів вуглецю в атмосферу.

«Ми не можемо ігнорувати фундаментальні проблеми, які стоять перед майбутніми поколіннями. Вкрай важливо вжити термінових заходів, щоб подбати про планету і тих, хто має на неї жити», – заявив генеральний директор Lego Group Нільс Б. Крістіансен.

За його словами, компанія отримала безліч листів від дітей із проханням відмовитися від одноразової пластикової упаковки всередині наборів Lego. Саме деякі ідеї дітей надихнули компанію на зміни.

Глобальний крок – поступова відмова від одноразових пластикових пакетів для фасування кубиків. З 2021 року бренд планує використовувати паперові пакети, придатні для вторинної переробки і сертифіковані Лісовою опікунською радою (FSC). Це рішення є частиною ініціативи компанії перейти на екологічно чисту упаковку до кінця 2025 року.

Responsible Future допомагає українським компаніям визначитися з пріоритетними Цілями сталого розвитку, проаналізувати продукти та послуги на екологічність, налаштувати метрики за ESG-показниками і підготувати щорічні нефінансові звіти. Замовити консультацію >>>

Повна відмова від існуючої зараз упаковки потребує часу, оскільки новий матеріал повинен бути перевірений на міцність, легкість і при цьому зробити досвід будівництва з кубиків Lego кращим. Кілька моделей, виготовлених з різних еко-матеріалів, вже протестовано сотнями батьків і дітей, яким сподобалися паперові пакети, адже вони екологічно чисті і легко відкриваються.

Lеgo Group прагне щорічно залучати 8 млн дітей з усього світу до процесу навчання через гру. Задля цього збільшуватиме масштаби своєї співпраці з такими організаціями, як-от дитячий фонд ЮНІСЕФ, «Save the Children», і локальними партнерами.

Також компанія воліє досягти вуглецевої нейтральності і до кінця 2022 року на всіх етапах діяльності планує викоритовувати на 100% поновлювані джерела енергії.

Ще одна мета – скорочення відходів до нуля до кінця 2025 року. Компанія спрямовує 93% відходів на переробку, включаючи 100% пластику з формувальних машин, який повторно використовується у виробництві.

До 2025 року вона прагне використовувати на 100% екологічно чисті матеріали, включаючи заміну одноразового пластику в деталях наборів, в упаковці, а також відмовитися від використання пластика в офісах, магазинах і на фабриках.

Читати також:

Hasbro оприлюднила звіт про свій вплив на людей і довкілля

фото: lego.com