My Little Pony

Hasbro оприлюднила звіт про свій вплив на людей і довкілля

Американська компанія з виробництва іграшок та розваг Hasbro оприлюднила звіт з корпоративної соціальної відповідальності за 2019-2020 роки, в якому розповіла про ESG-досягнення і пріоритети на майбутнє. Серед них – відмова від використання пластику в упаковці, розширення програми утилізації іграшок у всьому світі і проведення екологічної оцінки постачальників.

У звіті також докладно розповідається про придбання компанією Hasbro компанії Entertainment One (eOne) і про можливості, які воно відкриває для корпоративної спільноти за допомогою розповідання історій, шляхом відповідальності за контент і соціальної активності. Така колаборація прискорює стратегію Hasbro на розробку проєктів за участю улюблених світових брендів для дошкільних установ.

Наразі Hasbro є домівкою для багатьої брендів, у тому числі – My Little Pony, Transformers, Power Rangers і Nerf. З придбанням eOne до списку додалися Peppa Pig, PJ Masks і Ben & Holly’s Little Kingdom.

Так, у 2019 і 2020 роках Hasbro вжила низку заходів для захисту довкілля. Зокрема, встановила мету до кінця 2022 року повністю виключити пластик з упаковки нових продуктів, поширити програму з переробки іграшок Hasbro на шість країн і використовувати практично на 100% поновлювані джерела енергії (99,4% за рахунок інвестицій у поновлювані джерела енергії і компенсацію викидів вуглецю).

Окрім того, Hasbro стала першою в своїй галузі, хто випробував індекс Хігга, що розроблений Sustainable Apparel Coalition (SAC), для подальшої оцінки впливу постачальників іграшок та ігор на навколишнє середовище.

Минулий рік також став вирішальним для Hasbro в частині забезпечення різноманіття та відкритості. Заснована функція D&I, а також було підписано зобов’язання щодо виконання CEO Action for Diversity and Inclusion. Компанія підтвердила свою мету збільшити етнічне і расове різноманіття серед працівників до 25% до 2025 року.

Також встановлені пільги для місцевих партнерів і запроваджено нову політику балансу між роботою та особистим життям. 100% угод сторонніх постачальників і ліцензіатів Hasbro містять положення про права людини, і ці постачальники підлягають аудиту на дотримання прав людини і оцінку впливу, а 100% сторонніх підприємств – партнерів Hasbro  проходять регулярні аудити відповідності соціальним вимогам.

Hasbro також продовжує розширювати свою присутність у глобальному масштабі, і оприлюднила офіційну Політику управління матеріалами і хімічними речовинами, яка визначає специфікації, джерела і критерії перевірки матеріалів і хімікатів у продуктах і упаковці для всієї продукції Hasbro по всьому світу.

Hasbro названа однією з найсправедливіших компаній Америки за версією Forbes і JUST Capital.

Читайте також: