AB InBev Efes Україна додала екомаркування на етикетки

Компанія AB InBev Efes Україна оновила етикетки всіх брендів в упаковці ПЕТ, розмістивши на них маркування всіх видів пластику, що використовуються в пластиковій пляшці.

«Ця ініціатива допоможе оповістити споживачів про матеріали, з яких складається наша ПЕТ-пляшка, а також допомогти їм швидше знаходити всю необхідну інформацію про вид упаковки в одному місці – на етикетці», – кажуть в компанії.

В AB InBev Efes Україна також наголошують, що завдяки переробці відбувається зменшення використання первинних матеріалів, скорочується обсяг вивезення пластику на полігони, знижується засмічення природи пластиком.

Допомагаємо менеджерам українських компанії визначитися із соціальними й екологічними пріоритетами, розробити стратегію сталого розвитку >>>

Минулого року AB InBev Efes Україна вже оновила етикетки бренда «Чернігівське», вказавши на них тип матеріалу, з якого виготовлена пляшка, кришка та етикетка. Тепер відповідне маркування можна знайти на всіх брендах із упаковкою ПЕТ, включаючи пиво «Янтар», сидр «Де Сад» тощо.

Пляшки ПЕТ виготовляються з поліетилентерефталату (PET або ПЕТ), кришки — з поліетилену низького тиску (PEHD (HDPE) або ПНТ), а етикетки – з поліпропілену (PP або ПП). Всі ці матеріали підходять для переробки.

«Ресурси природи не безмежні. Важливо підтримувати екологічну рівновагу та усвідомлювати відповідальність перед екосистемою, в якій ми живемо. Сортування сміття є кроком у напрямі збереження навколишнього середовища. Щоб допомогти споживачам розібратися у видах пластику та можливостях їхньої переробки, ми розмістили на етикетках нашої продукції спеціальне маркування. Таким чином, ми зможемо прийти до циклової економіки, безпечної для планети», –  коментує Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev Efes Україна.

Читайте також: