Міжнародний пивоварний концерн Anheuser-Busch, якому належать відомі бренди Budweiser і Stella Artois, запускає найбільший парк електрокарів-вантажівок у Північній Америці. Він закуповує 21 автівку виробництва BYD і реалізовує в такий спосіб ініціативу щодо підвищення сталості складування й транспортування продукції.
«Ми прагнемо привести нашу галузь до більш сталого майбутнього, скоротивши викиди вуглецю в нашому ланцюгу створення вартості на 25% до 2025 року», – сказала віце-президент із закупівель для сталого розвитку в Anheuser-Busch Енджі Слотер (Angie Slaughter) у прес-релізі. Отже пивовар запроваджує парк із нульовим рівнем викидів.
We’re on the road to zero-emissions! With @AirResources & @CAClimateInvest, we are deploying 21 @BYDCompany electric trucks in our California fleet—the largest deployment of its kind in North America.
Learn more: https://t.co/QHB72yLtQG #CleanAirDayCA #CAClimateInvestments pic.twitter.com/40Ihejbq5l
— Anheuser-Busch (@AnheuserBusch) October 2, 2019
Новий проект The Zero Emission Beverage Handling and Distribution at Scale передбачає тестування можливостей повністю електричних транспортних засобів у ширшому масштабі, ніж раніше. Протягом останніх кількох років BYD співпрацював із численними компаніями для пілотування своїх важких вантажівок. І нещодавно дебютував ни ринках Європи.
Портфель пивних брендів Anheuser-Busch складається з глобальних ТМ: Budweiser, Corona Extra, Stella Artois, міжнародних ТМ Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, а також локальних ТМ «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулівське».
В Україні виробнича мережа Anheuser-Busch складається з трьох пивоварних заводів, зокрема в Чернігові, Харкові та Миколаєві.
Читайте також:
- Anheuser-Busch співпрацює з компанією Benson Hill Biosystems для розробки більш ефективних і сталих сортів ячменю
- Carlsberg хоче наполовину скоротити кількість води, необхідну для роботи заводу у Фредерісії (Данія)
- Corona революціонізує пакування в усій індустрії напоїв заради океанів
- Guinness долучається до боротьби з одноразовим пластиком
фото: AnheuserBusch