Wrangler представляє колекцію з екологічно чистої бавовни – осінь 2021

Американський бренд джинсів і повсякденного одягу Wrangler  об’єднався з фінською компанією Infinited Fiber Company для запуску лінії Infinited Blue FW21, що виготовлена із застосуванням переробленої сировини.

Infinited Fiber Company розробила і запатентувала Infinna – технологію створення м’якого і міцного волокна з перероблених текстильних відходів, соломи, картону та інших целюлозних матеріалів.

Це означає використання меншої кількості чистої бавовни, скорочення стічних вод на 100%, скорочення енергоспоживання на 60% під час процесу фарбування і на 60% менше відходів. Волокна Infinna повністю біорозкладні.

За повідомленням Wrangler, колекція Infinited Blue FW21 містить екологічно чисті варіанти класичного дизайну з каталогу Wrangler, у тому числі – популярні куртки і джинси Western.

«Ми вдячні команді Wrangler Innovation Team за їх довгострокову підтримку, за те, що вони були одними з перших, хто запровадив Infinna, і за те, що перетворили наші інновації на красивий денім, який відкриє новий рівень циркулярності в текстильній промисловості», – каже Петрі Алава, виконавчий директор і співзасновник Infinited Fiber Company.

Варто зауважити, традиційний денім значно впливає на довкілля. Процес забарвлення є ресурсоємним і призводить до появи великих обсягів відходів і забруднення. Окрім того, для виробництва бавовни зазвичай потрібна велика кількість води. До того ж, процес вирощування і виробництва бавовни передбачає використання хімікатів і пестицидів.

Нагажаємо, два роки тому бренд Wrangler створив колекцію преміум-класу Rooted Collection. Її особливість полягає у тому, що всі джинси і футболки пошиті з екологічно чистої бавовни, вирощеної на окремих фермах у п’яти штатах США.

Також у переробку натуральних волокон інвестує Ralph Lauren. Технологія використовує принципи зеленої хімії і процеси зі зворотним зв’язком, щоб оживити перероблені волокна і поліпшити робочі характеристики бавовняного текстилю.

Бренд Cos, що належить до H&M Group, теж розробив лінію екологічного одягу – для активного способу життя, а Google і WWF створюють платформу з екоданими про сировину для індустрії моди

фото: @wranglerjeans

Дивіться рейтинг The 2020 Sustainable Cotton Ranking 2020, який оцінює компанії щодо використання бавовни.

Читати також: Засновниця Change Agency Responsible Future Клавдія Шевелюк на Be Sustainable! Fashion Summit: «Стала мода починається з кругового дизайну»

Responsible Future – консалтингова агенція, що спеціалізується на питаннях сталого розвитку і співпрацює з багатьма лідерами бізнесу, некомерційними організаціями, ПРООН в Україні. Допомагаємо компаніям із різних секторів у розробці стратегій сталого розвитку, налагодженні комунікації зі стейкхолдерами і посиленні конкурентних позицій через управління економічним, соціальним і екологічним впливом. Замовити консультацію >>>