Инновация - ткань из опилок

Google і WWF створюють платформу з екоданими про сировину для індустрії моди

Компанія Google оголосила про партнерство з WWF Sweden. Разом вони створять платформу екологічних даних, яка дозволить ухвалювати більш відповідальні рішення під час пошуку постачальників сировини в індустрії моди.

“Сьогодні, як ніколи, індустрія моди відповідальна за сталий розвиток. На галузь припадає 20% стічних вод і 2-8% викидів парникових газів у світі, які до 2030 року можуть збільшитися на 50%. Переважно цей вплив відбувається на етапі сировини у виробничому процесі, а збір і оцінка даних по всьму ланцюгу постачань є складним завданням”, – ідеться у повідомленні Google.

Минулого року Google на саміті в Копенгагені оголосила про пілотний проект у співпраці зі Стелою Маккартні. Ідея полагала в тому, щоб завдяки використанню технології Google Cloud забезпечити більш повне уявлення про сировину в ланцюгах постачань одягу. Нині ця робота триває. Тим часом WWF Sweden і IKEA створили аналогічний інструмент – він сфокусований на аналізі ризику і впливу різноманітних текстильних сировинних матеріалів.

Google і WWF Sweden відтепер співпрацюватимуть задля створення оновленої платформи, що використовує всі ці дані, з метою подальшого підвищення точності та актуальності оцінок сировини. До того ж, нова платформа міститиме дані не тільки про бавовну та віскозу, як раніше, а й про безліч додаткових сировинних матеріалів.

Окрім Стелли Маккартні та IKEA, WWF і Google також проводять консультації з великою кількістю інших брендів і роздрібних продавців модного, преміального, джинсового і спортивного одягу.

Співпраця дозволить Google Cloud використати свої технічні можливості для аналізу big data і машинного навчання, а WWF – знання і досвід в оцінці сировини.