Unilever

Unilever готує першу в світі паперову пляшку для прального порошку

Компания Unilever використовує нову технологію для випуску перших пляшок для прального порошку на паперовій основі. Прототип був розроблений для бренду OMO, що також відомий як Persil, Skip і Breeze, і має бути презентований в Бразилії на початку 2022 року. Незабаром після цього планується його впровадження в Європі та інших країнах. Unilever також пілотує цю технологію для створення пляшок для засобів догляду за волоссям.

За даними компанії, технологія розроблена в партнерстві з консорціумом Pulpex, у співпраці між Unilever, Diageo, Pilot Lite і іншими учасниками галузі. Пляшки на паперовій основі виготовлені з целюлози з екологічно чистих джерел і призначені для вторинної переробки разом із паперовими відходами.

Пляшки вкриті запатентованим покриттям, яке відштовхує воду, дозволяючи пакувальному матеріалу на паперовій основі утримувати рідкі продукти, як-от пральний порошок, шампунь і кондиціонери, які містять поверхнево-активні речовини, ароматизатори та інші активні інгредієнти.

В Unilever кажуть, що запатентована Pulpex упаковка з целюлози – багатообіцяюче рішення для радикального скорочення використання пластику і допоможе Unilever виконати свої зобов’язання щодо відходів.

«Інновації з використанням альтернативних матеріалів є ключовою частиною нашої стратегії з екологічної упаковки і відіграватимуть важливу роль у нашому прагненні скоротити вдвічі використання первинних пластикових матеріалів до 2025 року», – прокоментував Річард Слейтер, директор з досліджень і розробок Unilever.

Споживачі дедалі більше усвідомлюють вплив товарів на планету і роблять вибір при покупці, виходячи з факторів екологічності

Нагадаємо, до 2025 року Unilever зобов’язується скоротити вдвічі використання первинного пластику, скоротивши абсолютне використання пластикової упаковки більш ніж на 100 000 тонн. Компанія також воліє зібрати і обробити більше пластикової упаковки, ніж продається.

Читати також про Unilever:

Ціль 12. Відповідальне виробництво і споживання

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути екологічні принципи роботи. Замовити консультацію >>>