Компания Unilever використовує нову технологію для випуску перших пляшок для прального порошку на паперовій основі. Прототип був розроблений для бренду OMO, що також відомий як Persil, Skip і Breeze, і має бути презентований в Бразилії на початку 2022 року. Незабаром після цього планується його впровадження в Європі та інших країнах. Unilever також пілотує цю технологію для створення пляшок для засобів догляду за волоссям.
За даними компанії, технологія розроблена в партнерстві з консорціумом Pulpex, у співпраці між Unilever, Diageo, Pilot Lite і іншими учасниками галузі. Пляшки на паперовій основі виготовлені з целюлози з екологічно чистих джерел і призначені для вторинної переробки разом із паперовими відходами.
Пляшки вкриті запатентованим покриттям, яке відштовхує воду, дозволяючи пакувальному матеріалу на паперовій основі утримувати рідкі продукти, як-от пральний порошок, шампунь і кондиціонери, які містять поверхнево-активні речовини, ароматизатори та інші активні інгредієнти.
В Unilever кажуть, що запатентована Pulpex упаковка з целюлози – багатообіцяюче рішення для радикального скорочення використання пластику і допоможе Unilever виконати свої зобов’язання щодо відходів.
«Інновації з використанням альтернативних матеріалів є ключовою частиною нашої стратегії з екологічної упаковки і відіграватимуть важливу роль у нашому прагненні скоротити вдвічі використання первинних пластикових матеріалів до 2025 року», – прокоментував Річард Слейтер, директор з досліджень і розробок Unilever.
Споживачі дедалі більше усвідомлюють вплив товарів на планету і роблять вибір при покупці, виходячи з факторів екологічності
Нагадаємо, до 2025 року Unilever зобов’язується скоротити вдвічі використання первинного пластику, скоротивши абсолютне використання пластикової упаковки більш ніж на 100 000 тонн. Компанія також воліє зібрати і обробити більше пластикової упаковки, ніж продається.
Читати також про Unilever:
- Unilever прибере слово «нормальний» з упаковки і реклами Dove, Axe і Sunsilk
- Unilever, Starbucks і Dairy Farmers об’єдналися проти харчових відходів і за декарбонізацію
- Unilever зобов’язується вдвічі скоротити використання пластику
- Бренди Unilever, прихильні до сталого розвитку, зростають швидше за інші
✔Ціль 12. Відповідальне виробництво і споживання