Unilever

Unilever зобов’язується вдвічі скоротити використання пластику

Міжнародна компанія-гігант на ринку споживчих товарів – Unilever – взяла на себе зобов’язання вдвічі скоротити до 2025 року використання нового пластику. Натомість запропонує більше упаковки багаторазового використання і продаватиме більше незапакованих товарів. Компанія також використовуватиме більше переробленого пластику в своїй упаковці.

У відповідній заяві Unilever ідеться про те, що в навколишньому середовищі багато пластикового сміття і чимала його частина – з маркуванням компанії: «There is a lot of plastic pollution in the environment. And the fact of the matter is – too much of it carries our name».

Нині компанія використовує на рік понад 700 тис тонн пластику, виробленого без вторинної переробки. Якщо Unilever досягне своєї мети, вона використовуватиме не більше 350 тис тонн нового пластику.

Також Unilever розробляє нові способи доставки своєї продукції, яку щодня використовують 2,5 млрд людей у більш ніж 190 країнах.

Отже компанія хоче перейти на матеріали багаторазового використання, що переробляються або компостуються. Водночас обіцяє допомагати збирати і переробляти більше пластику, ніж  використовує.

Компанія також бере участь у проекті з назвою Loop, де продає багаторазові дезодоранти з нержавіючої сталі. Дезодорант використовується в середньому один місяць, а упаковку можна використовувати знов і знов – до 100 разів.