Unilever

Unilever прибере слово «нормальний» з упаковки і реклами Dove, Axe і Sunsilk

Компанія Unilever оголосила сьогодні, що прибере слово «нормальний» з упаковки і реклами всіх її брендів косметики та засобів гігієни. Це передбачено її новою стратегією Positive Beauty, що містить низку зобов’язань брендів, зокрема Dove, Lifebuoy, Axe і Sunsilk. Відтак компанія прагне бути справедливою, інклюзивною, а також екологічною для планети.

«Рішення відмовитися від «нормального» – це один із багатьох кроків, які ми робимо, щоб кинути виклик вузьким ідеалам краси, оскільки працюємо над тим, щоб допомогти покласти край дискримінації і виступаємо за більш інклюзивне бачення краси. Глобальне дослідження досвіду людей в індустрії краси показало, що використання слова «нормальний» для опису волосся або шкіри змушує більшість людей відчувати себе інакшими», – повідомляє Unilever.

Дослідження за участю 10 000 чоловік проведено на замовлення Unilever у дев’яти країнах. Виявлено наступне:

  • Більше половини людей (56%) вважають, що індустрія краси і особистої гігієни може змусити людей відчувати себе ізольованими.
  • Люди хочуть, щоб індустрія більше фокусувалася на тому, щоб люди відчували себе краще, ніж просто краще виглядали (74%).
  • Більше половини людей (52%) кажуть, що тепер вони звертають більше уваги на позицію компанії з соціальних питань, перш ніж купувати продукцію.
  • 7 із 10 людей згодні з тим, що використання слова «нормальний» на упаковці товарів і в рекламі має негативний вплив. Серед молодих людей – віком від 18 до 35 років – так вважають 8 із 10.

Санні Джайн (Sunny Jain), президент з красі і особистої гігієни Unilever, каже: «Завдяки тому, що 1 млрд людей користується нашими продуктами для краси і особистої гігієни щодня, і ще більше людей бачать нашу рекламу, наші бренди можуть реально змінити життя людей. Тож ми прагнемо боротися зі шкідливими нормами і стереотипами і формувати більш широке та інклюзивне визначення краси».

фото: Unilever