Кофе Nespresso

Nespresso запрошує компанії до програми переробки алюмінієвих кава-капсул

Бренд Nespresso запросив інших виробників порційної кави приєднатися до його глобальної програми переробки алюмінієвих кавових капсул. Переробку використаних кава-капсул Nespresso називає своїм важливим зобов’язанням у галузі сталого розвитку.

Компанії, які приєдналися до програми утилізації Nespresso, також братимуть участь у визначенні моделі фінансування та управління, сприятимуть ширшому використанню сервісу. Цей крок був схвалений Консультативною радою Nespresso зі сталого розвитку (NSAB) під час його щорічних зборів в Женеві.

Генеральний директор Nespresso Жан-Марк Дювуазен заявив: «Алюміній є цінним матеріалом і придатний для нескінченної переробки. Ми створили глобальну схему переробки наших капсул і, запросивши інші компанії приєднатися до нас, сподіваємося запропонувати рішення для всього сегменту. Це рішення узгоджується з нашими глобальними ініціативами щодо формування безвідходного майбутнього і стимулювання поведінкових змін у напрямку циркулярної економіки».

У релізі компанії йдеться про те, що в більшості країн інфраструктура не здатна перероблять невеликі легкі відходи, такі як кавові капсули. Втім Nespresso розробила спеціальні схеми 28 років тому. Нині програма охоплює 53 країни з більш ніж 100 000 приймальних пунктів.

Nespresso також проводить роз’яснювальну кампанію серед населення, зокрема, в деяких країнах випустила інформаційні буклети про переробку своїх алюмінієвих капсул від кави. Поціновувачів кави від Nespresso закликають приносити використані капсули і здавати в спеціальні контейнери, встановлені в бутиках мережі. Окрім того, в 13 країнах доступний сервіс, коли використані капсули кур’єр забирає з дому покупця при отриманні нового замовлення від нього.

Читайте також:

Nestlé оголосила стратегічну відмову від пластику
Nestle розробила для морозива Häagen-Dazs упаковку з алюмінію
Шопінг без відходів. Найбільші виробники створюють глобальну e-commerce платформу

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

Фото: nestle.com