Новая упаковка из алюминия для мороженого Häagen-Dazs

Nestle розробила для морозива Häagen-Dazs упаковку з алюмінію

Компанія Nestle розробила для свого морозива Häagen-Dazs упаковку з алюмінію. Завдяки подвійним стінкам, вона зберігає холод набагато краще за нинішній контейнер із картону. Оцінити інновацію незабаром зможуть користувачі інтернет-магазину Loop, де усі товари продаватимуться в упаковці чи тарі, придатній для поповнення, подальшої переробки і вторинного використання.

Нагадаємо, що найбільші світові виробники споживчих товарів, серед яких – Procter & Gamble, Unilever, The Body Shop, Clorox, Grilliance, Burlap & Barrel Single Origin Spices, Nestle, Coca-Cola, PepsiCo, Mondelēz International, Danone, Mars та інші – оголосили разом із переробною компанією TerraCycle Inc. про створення circular e-commerce platform, яка пропонує «шопінг без відходів». У такі спосіб міжнародні бренди прагнуть знизити залежність від одноразової упаковки.

Бренд Häagen-Dazs було обрано офіційним партнером-виробником морозива для пілотного проекту Loop у Нью-Йорку. Нові сталеві контейнери для морозива зберігають оптимальну температуру продукту під час транспортування і вживання – морозиво тане зверху швидше, ніж знизу.

Häagen-Dazs, як і інші бренди провідних виробників, що приєдналися до Loop, дослідили свій ланцюг поставок, щоб визначити можливості для інновацій в упаковці, виробництві та дистрибуції. Nestlé пишається тим, що є засновником та партнером Loop.

«Loop запроваджує дуже необхідну інноваційну платформу, спонукаючи компанії по-новому поглянути на ціннісні ланцюги та інтегрувати упаковку багаторазового використання  як частину наших зусиль для зменшення відходів… Це важлива частина нашого зобов’язання працювати зі споживачами для захисту нашої планети для майбутніх поколінь», – сказав генеральний директор Nestlé Лоран Фрейкс у коментарі для Zone Americas.