В Австралії вийшов перший номер друкованого журналу Travel Without Limits для мандрівників із інвалідністю.
За інформацією на офіційному сайті видання, 4,2 млн австралійців мають обмежені можливості, тобто майже 20% населення країни. Ринок інклюзивного туризму оцінюється в $10,8 млрд для економіки Австралії. Отже потреба в релевантному контенті для цієї категорії споживачів туристичних послуг важлива як ніколи.
Автори ініціативи також посилаються на дані дослідження, яке провела компанія Amadeus і виявила, що 46% мандрівників із обмеженими можливостями вважають однією з найголовніших свої труднощів брак необхідної інформації про напрямки для таких поїздок. Тому видання має на меті вирішити цю проблему, надаючи інформацію і надихаючи мандрівників на нові подорожі.
Журнал, партнерами якого стали Destination NSW і Blue Badge Insurance Australia, надаватиме корисні поради та огляди за всіма аспектами подорожі. До того ж, у ньому друкуватимуть персональні історії мандрівників із різними формами інвалідності. Вони ділитимуться своїм туристичним досвідом.
«Ми твердо впевнені в необхідності просувати інклюзивний туризм через засоби масової інформації», – говорить Дженіс Келлер, співзасновниця і виконавчий редактор журналу Travel Without Limits.
✔Ціль 10. Скорочення нерівності
Photo by Vidar Nordli-Mathisen on Unsplash