У світі спостерігається зростання попиту на вживані речі, оскільки посилюється тренд на сталість і відповідальне ставлення до навколишнього середовища. Очікується, що в найближчі п’ять років обіг на ринку секонд-хенд збільшиться вдвічі і становитиме понад $51 млрд. Ось і бренд H&M збирається почати продаж вживаних речей.
«Ми розглядаємо це як зростаючу частину галузі з великими можливостями і для споживачів, і для навколишнього середовища, вплив на який ми можемо значно мінімізувати, подовжуючи термін служби речей», – каже директор зі сталого розвитку Анна Гедда, яку цитує RetailDetail.
Перший магазин такого одягу зявиться у Швеції в онлайні. Зокрема, на сайті дочірньої компанії H&M – Other Stories. Потім ініціатива пошириться на інші бренди і країни.
Ініціатива відповідає стратегії H&M – виробник одягу хоче розвиватися в напрямку кругової економіки, безвідходної ланцюжка створення вартості. До 2030 року H&M має намір перейти на 100% чисті екологічні матеріали.
Окрім того, H&M планує запустити програму, завдяки якій покупці зможуть побачити фабрику, де було виготовлено ту чи іншу річ, а також дізнатися більше про тканини.
Читайте також:
Люкс і фешн. Сталий розвиток стає для брендів економічно вигідним
Мода на сталість. Стелла МакКартні очолила fashion-індустрію в боротьбі за довкілля
Оскар 2019. Свідома мода на червоній доріжці
Фото: Unsplash