Kering Group повністю відмовляється від хутра

Kering Group, якій належить низка великих модних брендів класу люкс, у тому числі – Saint Laurent (YSL), Gucci, Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Brioni – повністю відмовляється від хутра. Починаючи з осінніх колекцій 2022 року, жодний будинок моди не використовуватиме його.

«Протягом багатьох років Kering прагнув стати лідером у сфері сталого розвитку, керуючись концепцією розкоші, яка невід’ємна від найвищих екологічних і соціальних цінностей і стандартів. Щодо захисту тварин, наша група завжди демонструвала свою готовність покращувати методи роботи за власним ланцюгом постачань і в секторі предметів розкоші загалом. Настав час зробити ще один крок уперед і припинити використовувати хутро в усіх наших колекціях. Світ змінився разом із нашими клієнтами», – заявив Франсуа-Анрі Піно, голова Kering.

Чиста, екологічно безпечна, справедлива, прозора і підзвітна мода – саме цього вимагає сьогодні світ від індустрії моди. Клавдія Шевелюк, Responsible Future

Починаючи з Gucci в 2017 році, всі будинки Kering Group, особливо Balenciaga, Bottega Veneta, Alexander McQueen, Brioni і Saint Laurent, поступово вирішили піти на цей крок.
У 2019 Kering формалізувала і оприлюднила стандарти захисту тварин.

фото: unsplash.com

Читати також: