Південнокорейська енергетична компанія SK Innovation, постачальник двигунів і акумуляторів, і автовиробник Ford, планують інвестувати понад $11,4 млрд у нові підприємства в США, які створять майже 11 000 робочих місць для виробництва електромобілів і акумуляторів.
CNBC повідомляє, що Ford будує два заводи з виробництва літій-іонних акумуляторів у центрі Кентуккі через спільне підприємство з південнокорейською SK із назвою BlueOvalSK, а також величезний кампус площею 3600 акрів у західному Теннессі.
У кампусі буде ще один завод – із виробництва акумуляторів, побудований за підтримки SK, а також парк постачальників, центр переробки та новий завод, де збиратимуть електричні вантажівки серії F.
У сукупності ці заводи дозволять Ford виробляти 129 гігават-годин на рік у США. Очікується, що кампуси почнуть виробництво в 2025 році.
Ба більше, за даними Environmental Leader, Ford планує зробити кампус Теннессі вуглецево-нейтральним і безвідходним. Ford буде збиратиме матеріали і виробничий лом в місцевому центрі збирання, а потім направлятиме на вторинну переробку або обробку на заводі чи на зовнішніх об’єктах.
За допомогою стартапу з переробки акумуляторів Redwood Materials Ford також перепрофільовує використані акумулятори, що зробить електромобілі більш екологічними і доступними завдяки локалізації ланцюга постачань.
Ford також планує інвестувати $525 млн у Техас протягом наступних п’яти років для навчання висококваліфікованих фахівців з електромобілів.
У планах Ford – збільшити розробку і виробництво електромобілів, у тому числі акумуляторів. Компанія має намір інвестувати щонайменше $30 млрд до 2025 року. Ford прогнозує, що до 2030 року 40% його продажів у всьому світі будуть повністю електричними.
фото: ford.com
Читати також:
- BMW і Ford інвестують $130 млн у запуск твердотільної батареї
- Bentley відмовляється від бензину і переходить на електромобілі
- Німеччина виділяє €500 млн на зарядку електромобілів
- Британські оператори відкривають свої мережі для водіїв електромобілів
- General Motors відмовиться від бензинових і дизельних авто до 2035 року