ЄС запускає Кодекс поведінки для більш здорової й сталої харчової промисловості

Європейська комісія разом із 65 компаніями і організаціями (26 виробників продуктів харчування, 14 роздрібних продавців продуктів харчування, 1 із сектора громадського харчування, 24 асоціації) випустили Кодекс поведінки ЄС для відповідального ведення бізнесу в сфері харчових продуктів і маркетингу.

Він покликаний стати віхою в європейському довгостроковому стратегічному баченні щодо перетворення способів виробництва, розподілу і споживання продуктів харчування. Зокрема, реалізації стратегії «Від ферми до виделки» (англ. – Farm to Fork Strategy), яка спрямована на запровадження конкретних дії на кожному етапі ланцюга продовольчої системи для забезпечення екологічності.

«Нам необхідно зробити нашу продовольчу систему сталою, і ми повинні зробити це найближчим часом, – говорить виконавчий віце-президент Європейської комісії Франс Тіммерманс. – Ми повинні скоротити викиди парникових газів і зупинити втрату біорізноманіття, пов’язану з виробництвом продуктів харчування, і сформувати продовольчу систему, яка полегшить вибір здорового і сталого харчування».

https://twitter.com/EUAgri/status/1412074414326239233

Кодекс містить низку добровільних зобов’язань для всіх зацікавлених сторін. Наприклад, фермерів, виробників продуктів харчування, брендів, операторів і роздрібних продавців тощо. Приклади цих зобов’язань для компаній включають екологічне постачання, поліпшення умов утримання тварин, скорочення цукру і викидів парникових газів.

Як дотримання принципу сталого розвитку допомагає розвиватися бізнесу? Замовити консультацію >>>

Окрім того, документ має сприяти доступності здорових і екологічно чистих продуктів харчування, що допомагають зменшити загальний вплив на довкілля.

Читати також: Як зменшити кількість харчових відходів? Кілька порад