Великі французькі рітейлери і магазини онлайн-комерції домовилися відкласти акції розпродажу в «чорну п’ятницю», заплановані на 27 листопада, на один тиждень. Про це повідомляє «Європейська правда» з посиланням на Le Parisien.
«Ця одностайна угода про перенесення терміну до 4 грудня була укладена, щоб дозволити швидке повторне відкриття магазинів в умовах максимальної безпеки для здоров’я», – йдеться в спільній заяві компаній і Міністерства економіки Франції.
«Ми на правильному шляху, щоб розглянути можливість повторного відкриття приблизно 1 грудня», – заявив прем’єр-міністр Жан Кастекс.
Уряд розробляє новий протокол, який може дозволити відкрити магазини. Зокрема, пропонується збільшити площу на одну людину до 8 квадратних метрів. Проте, наприклад мати з дитиною може вважатися одним відвідувачем.
Підрахунок клієнтів також стане обов’язковим для площ понад 400 квадратних метрів. Натомість магазини отримають право працювати у неділю і в продовжений час, можливо, до кінця січня.
Читайте також: Модні бренди воліють перетворити «чорну» п’ятницю на «зелену»