Устойчивое развитие в моде

Модні бренди воліють перетворити «чорну» п’ятницю на «зелену»

Замість того, щоб пропонувати знижки «чорної п’ятниці», яка припадає на 27 листопада і з якої розпочинається сезон розпродажів, американський бренд Allbirds підвищить ціни на всю свою продукцію на $1. Усі виручені кошти підуть на «П’ятницю заради майбутнього» (англ. – Fridays for Future), рух по боротьбі зі зміною клімату, який свого часу започаткувала Грета Тунберг.

За даними TrendWatching, Allbirds – не перший, хто відмовляється від великих знижок напередодні Дня подяки. Наприклад, бренд одягу REI закриває свій магазин у «чорну п’ятницю», але оплачуює своим 13,000+ співробітникам цей день як робочий. У Франції кілька сотень брендів зобов’язалися зробити п’ятницю «зеленою», закликаючи людей «споживати менше, але краще».

Перехід до більш усвідомленого споживання на часі. Опитування McKinsey, проведене в квітні, свідчить, що 63% споживачів у Великобританії і Німеччині вважають, що екологічність брендів є важливим фактором покупки.

Нагадаємо, раніше Allbirds об’єднався зі спортивним брендом Adidas для розробки «спортивного взуття з найнижчим рівнем викидів вуглецю». Вони посилаються на статистичні дані Quantis, за якими взуттєва промисловість щорічно провокує 700 млн тонн викидів вуглекислого газу. Це еквівалентно споживанню енергії 80 775 444 будівлями впродовж року. Одна пара кросівок, виготовлених із синтетичних матеріалів, має екологічний слід від 11,3 до 16,7 кг СО2.

Ціль 12. Відповідальне споживання
Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату