Twitter запровадив нові мовні налаштування – для арабських жінок

Twitter презентував мовні налаштування  «арабська (жіноча)», що дозволяють соціальній мережі звертатися і спілкуватися з користувачками з уживанням дієслів жіночого роду. Це, кажуть у компанії, є частиною прагнення до інклюзивності та різноманітності.

В арабській мові дієслова відповідають роду. Чоловічі форми використовуються для звернення до змішаної або невідомої аудиторії і використовуються за замовчуванням у більшості текстів.

У планах компанії – додати поле з позначення гендерних займенників у профілі, щоб люди могли вказати, як до них бажано звертатись.

фото: unsplash.com

Читати також: 

Ціль 5. Гендерна рівність
Ціль 10. Скорочення нерівності

 

Change Agency Responsible Future допомагає українським компаніям переглянути соціальні й екологічні принципи своєї роботи, визначитися з новими пріоритетами та вийти на нову траєкторію розвитку. Замовити консультацію >>>