Twitter презентував мовні налаштування «арабська (жіноча)», що дозволяють соціальній мережі звертатися і спілкуватися з користувачками з уживанням дієслів жіночого роду. Це, кажуть у компанії, є частиною прагнення до інклюзивності та різноманітності.
В арабській мові дієслова відповідають роду. Чоловічі форми використовуються для звернення до змішаної або невідомої аудиторії і використовуються за замовчуванням у більшості текстів.
У планах компанії – додати поле з позначення гендерних займенників у профілі, щоб люди могли вказати, як до них бажано звертатись.
фото: unsplash.com
Читати також:
- TikTok додав субтитри для людей із вадами слуху
- IKEA запускає онлайн-гру, щоб поговорити про гендерну рівність
✔Ціль 5. Гендерна рівність
✔Ціль 10. Скорочення нерівності