Британська мережа продуктових магазинів Tesco продовжує розширювати свою програму сталого розвитку і впровадила систему безвідходної упаковки в 10 своїх магазинах в Англії. Зокрема, разом із платформою багаторазового паковання TerraCycle Loop.
Партнерство з Loop розпочалося з онлайн-продажів і доставки товарів додому з липня 2020 року. Згодом Tesco планувала поширити його на звичайні магазини.
Відтепер під програму підпадає 88 продуктів таких брендів, як Persil, Coca Cola, Heinz і Tetley Tea, а також 35 предметів першої необхідності власного бренду в асортименті. При покупці необхідно зареєструватися в додатку Loop deposit app. Повернувши порожню упаковку в магазин наступного разу, за QR-кодом можна повернути свій депозит. Міцні контейнери очищають і знову наповнюють, і їх можна використовувати багаторазово. Наприкінці свого життя вони переробляються.
Концепція Loop була вперше представлена на початку 2019 роки як кругова платформа, яка замінює одноразову одноразову упаковку на міцну багаторазову, поповнює її. Procter & Gamble, Unilever, PepsiCo, Mondelez International, Nestlé, Danone та UPS були серед компаній, які підписалися на підтримку нової системи.
Тesco, найбільша мережа продуктових магазинів Великобританії, реалізувала план зі скорочення пластикових відходів у 2019 році. Компанія заявляє, що скоротила обсяги пластика в своєму британському бізнесі на мільярд одиниць і скоротить ще півмільярда в цьому році. Компанія також заявляє, що скоротила кількість матеріалів в упаковці на 2000 метричних тонн і відкрила центри переробки м’якого пластику у всіх своїх великих магазинах.
As part of our 4Rs (Remove, Reduce, Reuse and Recycle) plan, we’ve teamed up with Loop in 10 of our stores to bring selected products to your door in reusable packaging, to help cut down on plastic waste. #LoopAtTesco
Click to find out more: https://t.co/s1ICyVjN6C pic.twitter.com/hEBI2aSKlA— Tesco News (@tesconews) September 13, 2021
фото: tescoplc.com