Puma випустила колекцію з переробленого пластику

Puma оголосила, що розробила нову колекцію спортивного одягу, виготовлену з вторинного пластику. Задля цього німецький бренд об’єднався з британською компанією з переробки та утилізації відходів The First Mile, яка допомагає розбудовувати мікроекономіку на Тайвані, Гондурасі та Гаїті. Відтак збирання пластикових пляшок перетворюється на нові робочі місця та сприяє зменшенню забруднення.

Разом Puma и First Mile переробили вже понад 1,9 млн. пляшок. Спочатку пляшки сортують, очищають, а потім подрібнюють та перетворюють на волокно, яке згодом використовують для виробництва одягу та взуття.

Штефан Зайдель, керівник підрозділу з питань сталого розвитку компанії Puma, заявив, що програма Puma and First Mile дозволила зібрати близько 40 тонн пластикових відходів зі звалищ і океанів. І це тільки на продукцію, яку вироблено до 2020 року. За його словами, нова колекція одягу Puma складається на 83-100% з сировини від First Mile.

За даними Business Today, речі з новой екоколекції Puma і First Mile доступні в магазинах Puma, окремих роздрібних магазинах, а також на сайті бренду.

Нагадаємо також, що інші спортивні бренди також виготовляють товари з переробленого пластику. Наприклад, Adidas співпрацює з некомерційним Parley з 2015 року та виробляє кросівки з переробленого океанічного пластику. Тим часом Reebok випустив перше в історії бренду взуття на рослинній основі, зокрема зроблене з використанням касторової олії, евкаліптової дерева, водоростей і натурального каучуку замість нафтових пластиків.

Читайте також:

фото: puma.com