Океан

Бренди переробляють океанський пластик на унікальну продукцію

Компанії-виробники вирішили переробляти океанський пластик на брендові речі і водночас допомогати світу у вирішенні величезної проблеми – забруднення водних ресурсів пластиком. Адже щороку в океани потрапляє близько 8 млн пластикових відходів.

Adidas

Adidas разом із організацією Parley for the Oceans випустив колекцію кросівок із переробленого поліестеру, зібраного в океані у берегів Мальдівських островів. Спортивний бренд прагне винайти рішення і використовувати з 2024 року виключно перероблений поліестер у кожному товарі.

Кроссовки Adidas из пластика

 

4ocean

Якось серфінгісти Ендрю Купер і Алекс Шульц відправилися на Балі за високими хвилями, натомість знайшли купу пластикових відходів – пластикові пляшки, контейнери від харчових продуктів, пакети тощо – на пляжі, куди їх викинули ті самі хвилі. Додому вони повернулися з екологічною ініціативою й ідеєю прибуткового бізнесу, що допоможе очистити океани. Нині 4ocean виробляє популярні браслети з переробленого матеріалу, а також виставила на продаж інші товари – від футболок до багаторазових сталевих пляшок для води. Усе це приносить гроші для фінансування подальших еко-операцій.

Емкость для воды

 

Bureo

Каліфорнійська компанія Bureo розпочала в Чілі програму Net зі збирання рибальських сіток, які вона переробляє на сонцезахисні окуляри, скейтборди, фрісбі та інші товари для спорту і туризму. Викинуті рибальські сітки складають майже 10% від усіх забруднень пластиком у Світовому океані.

Фрисби из переработанного пластика

Bureo також виробляє з викинутих неводів настільну гру Jenga Ocean. Зазвичай бруски зроблені з дерева, а в Jenga Ocean – з перероблених пластикових гранул, отриманих після переробки 2,3 кв.м старих сіток.

Дженга из океанского пластика

 

Ralph Lauren

Бренд Ralph Lauren зобов’язався вивезти 170 млн пляшок зі звалищ і океанів до 2025 року. І вже презентував нову лінію сорочок-поло з перероблених пластикових пляшок. На кожну сорочку витрачається близько 12 пляшок, які збирають на Тайвані. Саме там і виробляють поло.

Поло Ralph Lauren

 

G-Star

Популярний бренд одягу G-Star стурбований тим, що 2025 року на кожні три тонни риби в океанах доводитиметься одна тонна пластику, а 2050 року вага пластику перевищить вагу риби. Він був першими, хто виробив денім із переробленого океанського сміття, і нині повністю замінює традиційний поліестер у своїх колекціях на перероблений пластик.

Одежда G-Star

У співпраці з еко-спільнотою Bionic Yarn бренд G-Star шиє бомбери з колись викинутих в океан відходів.

 

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 14. Збереження морських екосистем

 

Фото:
Unsplashadidas.com, facebook.com/4oceanBracelets,
bureo.co, ralphlauren.co.uk, g-star.com