Procter & Gamble анонсувала перший пілот з виробництва паперових пляшок

Компанія Procter & Gamble презентувала свою першу паперову пляшку для засобу Lenor. Це ще один крок на шляху до збільшення обсягу паперової упаковки для брендів, що належать цьому виробнику споживчих товарів, одному з найбільших у світі

Проєкт побудовано в партнерстві з компанією-виробником паперових пляшок Paboco. У 2022 році відбудеться його пробне розгортання в Західній Європі.

До брендів P&G Fabric & Home Care належать Ariel, Lenor, Tide, Downy, Fairy, Cascade та інші. Усі вони прагнуть скоротити кількість пластику в своїй упаковці, а мета P&G загалом полягає у скорочення використання первинного пластику на 50% до 2030 року.

Тим часом підрозділ Fabric Care Europe додатково взяв на себе зобов’язання скоротити пластик на 30% до 2025 року і забезпечити 100%-ну можливість вторинної переробки до 2022 року. Home Care зобов’язався відмовитися від використання первинного пластику до 2025 року.

Технологія паперових пляшок Paboco швидко розвивається і обіцяє скоротити і замінити вміст пластику при одночасному зниженні викидів вуглекислого газу. Цей альтернативний вид упаковки стає все більш життєздатним і швидко масштабується за підтримки компаній-виробників споживчих товарів і галузевих експертів, серед яких – The Coca-Cola Company, Carlsberg Group, The Absolut Company, L’Oréal, BillerudKorsnäs і ALPLA, які об’єднали зусилля для створення першої у світі масової пляшки, що складається на 100% з біопаперу, придатного для вторинної переробки.

фото: pg.com

Читати також: