Вуглецевий слід. Чоловіки провокують більше викидів СО2, ніж жінки

Витрати чоловіків на споживчі товари призводять до більших викидів парникових газів, ніж це відбувається внаслідок споживчих звичок жінок. Зокрема, на 16%. При цьому вони витрачають майже однакову суму грошей. Про це свідчать результати нового дослідження, на яке посилається  The Guardian.

За словами дослідників, гендерні відмінності в викидах мало вивчені раніше і повинні бути враховані в боротьбі з кліматичною кризою.

Чоловічий конс’юмеризм, особливо пов’язаний з автомобілями і вживанням м’яса, створює на 16% більше викидів вуглецю, ніж жіночий

Зокрема, проведено порівняння дій і звичок одиноких чоловіків і жінок у Швеції. З’ясувалося, що продукти харчування і свята є причиною більше половини всіх викидів і для чоловіків, і для жінок.

Чоловіки витрачають на 70% більше на продукти з викидами вуглецю, ніж жінки, які витрачають більше на товари і послуги з низьким рівнем викидів, як-от охорона здоров’я, меблі, одяг.

Чоловіки витрачають більше грошей на паливо для автомобілів, харчування поза домом, алкоголь і тютюн

Дослідники виявили, що заміна м’яса і молочних продуктів рослинною їжею і подорож на відпочинок потягом замість авіа або авто скорочують викиди на 40%.

Продукти харчування і подорожі є причиною більше половини всіх викидів, а близько третини щорічних викидів відбувається під час курортного сезону

Результати дослідження, проведеного центром Ecoloops (Щвеція), оприлюднено в Journal for Industrial Ecology. Основний його внесок полягає в наведенні нових і докладних даних про інтенсивність викидів парникових газів для 217 продуктів і послуг, що охоплюють усі сфери споживання. Викиди парникових газів від продуктів і послуг проаналізовані за допомогою програмного забезпечення із назвою Програма екологічного аналізу (EAP).

фото: Unsplash.com