Компанія «Хенкель» (Henkel) працює над інноваційними ідеями для продуктів, які б взагалі не містили пластику. Один із таких проєктів — сухий шампунь із лінійки Nature Вox, який нещодавно з’явився на українському ринку.
«Це нестандартний підхід, адже всі звикли до рідких шампунів, які потрапляють до ванних кімнат у пластикових упаковках. Більш традиційні наші бренди, які також представлені на українському ринку, отримують пакування, яке практично повністю складається із переробленого пластику», – прокоментувала Ніна Домбровська, президент компанії «Хенкель» в Україні.
Так, пляшка лінійки Gliss на 97% із вторинного пластику, пакування лінійки Syoss — на 98%, пакування продукції бренда Nature Вox повністю складається із так званого соціального пластику, який зібраний з океанів та узбереж і потім перероблений на заводах Henkel.
Нова лінійка Silan Naturals із сертифікатом Vegan Society має пакування із вторинного пластику, а сама упаковка підлягає переробці та здатна до природного біорозкладання. Водночас продукція бренда Schauma Ocean Passion повністю упакована у перероблений пластик, вилучений з океанів.
Впровадження рішень з використання вторинного пластику — один зі способів, якими Henkel досягає нульового вуглецевого сліду. В компанії кажуть, що використання переробленого пластику замість первинного дозволяє скоротити викиди СО2 на 80%.
Мета компанії — скоротити вуглецевий слід своєї виробничої діяльності на 65% до 2025 року. Також до 2025 року весь обсяг використовуваної упаковки брендів Henkel має бути придатним до перероблення або вторинного використання.
Станом на кінець 2020 року вже близько 89% обсягу упаковки, яка використовується для брендів компанії, придатні до повторного перероблення або вторинного використання.
фото: henkel.ua
✔Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
✔Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату
Читати також: Lego презентувала свої перші кубики з переробленого пластику
Як дотримання принципу сталого розвитку допомагає розвиватися бізнесу? Замовити консультацію >>>