Henkel працює над ідеями для продуктів без пластику

Компанія «Хенкель» (Henkel) працює над інноваційними ідеями для продуктів, які б взагалі не містили пластику. Один із таких проєктів — сухий шампунь із лінійки Nature Вox, який нещодавно з’явився на українському ринку.

«Це нестандартний підхід, адже всі звикли до рідких шампунів, які потрапляють до ванних кімнат у пластикових упаковках. Більш традиційні наші бренди, які також представлені на українському ринку, отримують пакування, яке практично повністю складається із переробленого пластику», – прокоментувала Ніна Домбровська, президент компанії «Хенкель» в Україні.

Так, пляшка лінійки Gliss на 97% із вторинного пластику, пакування лінійки Syoss — на 98%, пакування продукції бренда Nature Вox повністю складається із так званого соціального пластику, який зібраний з океанів та узбереж і потім перероблений на заводах Henkel.

Нова лінійка Silan Naturals із сертифікатом Vegan Society має пакування із вторинного пластику, а сама упаковка підлягає переробці та здатна до природного біорозкладання. Водночас продукція бренда Schauma Ocean Passion повністю упакована у перероблений пластик, вилучений з океанів.

Впровадження рішень з використання вторинного пластику —  один зі способів, якими Henkel досягає нульового вуглецевого сліду. В компанії кажуть, що використання переробленого пластику замість первинного дозволяє скоротити викиди СО2 на 80%.

Мета компанії — скоротити вуглецевий слід своєї виробничої діяльності на 65% до 2025 року. Також до 2025 року весь обсяг використовуваної упаковки брендів Henkel має бути придатним до перероблення або вторинного використання.

Станом на кінець 2020 року вже близько 89% обсягу упаковки, яка використовується для брендів компанії, придатні до повторного перероблення або вторинного використання.

фото: henkel.ua

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату

 

Читати також: Lego презентувала свої перші кубики з переробленого пластику

Як дотримання принципу сталого розвитку допомагає розвиватися бізнесу? Замовити консультацію >>>