Карта Ашан в Украине

«Ашан» визначився з пріоритетами і звітує за соціальними досягненнями

Соціальна і професійна інтеграція людей із інвалідністю, а також підтримка соціальних проектів зі здорового харчування та здорового способу життя – два пріоритетні вектори соціальної діяльності «Ашан» в Україні. Про це повідомила менеджер з корпоративної соціальної відповідальності компанії Ольга Бойко, коментуючи перший звіт «Ашан Україна» з корпоративної соціальної відповідальності за 2018 рік з урахуванням вимог Глобальної ініціативи зі звітності (GRI).

Звіт розкриває ключові проекти та ініціативи за такими групами, як співробітники, клієнти, довкілля, суспільство, а також надає інформацію про компанію на міжнародній арені, її розвиток та позиціонування на ринку України.

«У 2018 році ми зробили вагомий внесок у розвиток інклюзивності в Україні. Йдеться насамперед про розширення програми працевлаштування людей із синдромом Дауна, запуск мобільного додатку для полегшення комунікації серед нечуючих співробітників. Інвестиції в локальні соціальні ініціативи склали близько 3 млн гривень», – проінформувала Ольга Бойко.

Відповідно до звіту, минулоріч «Ашан» реалізував дев’ять нових соціальних ініціатив у чотирьох регіонах України. У компанії працюють понад 6 520 людей. Серед них – 5,12% співробітники з інвалідністю.

 

Читайте також: Digital-технології, що роблять світ доступним для нечуючих. Кейс компанії «Ашан Україна»

За офіційними даними, 32% керівних посад в «Ашан Україна» займають жінки. Третина співробітників працює у компанії більше 5 років. Щоб привернути увагу до здорового харчування і здорового способу життя започатковано проект «Жити краще», яким «Ашан» узяв на себе зобов’язання допомагати своїм співробітникам і клієнтам краще харчуватись, більше рухатись і дбати про себе.

Клієнтам і покупцям «Ашан» гарантує якість продукції. Щотижня у кожному магазині мережі проводять лабораторні дослідження товарів власного виробництва: кулінарія, пекарня, м’ясні та рибні напівфабрикати, копченості.  Раз на рік компанія запрошує усіх охочих на екскурсію, щоб ознайомитися з процесом виробництва.

Також «Ашан Україна» прагне розвивати своїх локальних постачальників. За рік сертифіковано п’ять українських підприємств, умови виробництва яких відповідають європейським стандартам і дають можливість експортувати продукцію за кордон. Водночас в асортимент гіпермаркетів Києва і Львова  введено продукцію місцевих фермерських господарств, щоб дати можливість покупцям вживати свіжі продукти без барвників, емульгаторів тощо.

Щодо екологічної відповідальності, «Ашан» запроваджує програму зі зменшення споживання енергії, контролюючи витрати енергії у кожному магазині. Нині понад два десятки магазинів оснащено  детекторами руху і LED-лампами. Компанія сортує та здає на переробку чи утилізацію вторсировину: папір, скло, пластик, деревину, метал, органіку. 52% відходів спрямовується на переробку.

До того ж, «Ашан» відмовився від продажу живих зрубаних ялинок. Натомість як альтернативу запропонував живі ялинки в кадках, які потім можна висадити в ґрунт.

А ваша компанія вже визначилась із Цілями сталого розвитку? Допоможемо! Замовити корпоративний тренінг >>>