Торговельна мережа «Ашан Україна» запропонувала покупцям футболки під власною торговельною маркою In extenso. Вони вироблені з бавовни, що походить з органічного сільського господарства, де не використовуються пестициди та добрива, а також дотримані права працівників. Орієнтовна вартість текстильного виробу – 160 гривень.
«Щосекунди у світі сотні людей купляють бавовняні футболки. Проте мало хто знає, що за виробництвом кожної із них приховано в середньому 2,700 л води, 10,7 г пестицидів, що виснажують та отруюють земельні ресурси і несуть загрозу здоров’ю людини, а також 226,7 г бавовни, отриманої за рахунок неоплачуваної примусової дитячої праці», – ідеться у повідомленні компанії.
«Ашан» наголошує, що будує свою діяльність за принципами fair trade (чесної торгівлі) і підтримує «раціональний шопінг, а не імпульсивний».
Раніше компанія запропонувала у своїй мережі екологічну альтернативу ватним косметичним паличкам – палички зі стержнем із пресованого паперу замість пластикового. В такий спосіб вона закликала споживачів сказати «ні» забрудненню пластиком світового океану.
Фото: facebook.com/auchantalants
✔Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво