Amazon запускає упакову власної розробки для доставки продуктів, яка здатна підтримувати температуру холодних і заморожених продуктів упродовж усього періоду доставки, а потім може бути перероблена.
Компанія почала розробку нової упакови в 2019 році, щоб підвищити екологічність доставки. І вже випробувала її за кількома температурними сценаріями. Нове паковання розглядається як альтернатива «сумкам-холодильникам», які не придатні до переробки.
Такий крок є частиною кліматичного зобов’язання Amazon щодо досягнення нульового рівня викидів до 2040 року. Компанія підрахувала, що перехід на всі види ізоляційної упаковки, придатної до вторинної переробки, скорочує кількість відходів матеріалу і щорічно замінює приблизно 735 тис фунтів пластикової плівки, 3,15 млн фунтів натурального бавовняного волокна і 15 млн фунтів змішаного пластику, що не підлягає переробці.
Нова упакова виробляється на регіональному рівні в США і постачається до продуктових центрів Amazon Fresh, магазинів Whole Foods Market із меншою кількістю миль за ланцюгом постачань.
фото: aboutamazon.com
Читати також: Amazon інвестує в нові проєкти відновлюваної енергії і виривається в лідери
✔Ціль 12. Відповідальне виробництво і споживання
✔Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату