магазин Zara

Zara використовуватиме з 2025 року тільки екосировину для одягу

Уся бавовна, льон і поліестер, який використовує іспанський гігант у світі швидкої моди Zara, будуть органічними, екологічно чистими або переробленими. Вже до 2025 року. Про це заявила материнська компанія Inditex. Рішення поширюватиметься також на бренди Zara Home, Pull & Bear, Massimo Dutti і Bershka.

Відповідну обіцянку Inditex дав на щорічних зборах, які відбулись цього тижня.  «100% сировини, яку ми використовуємо, буде повністю сталою», – сказав голова компанії Пабло Ісла. За його словами, до сталого розвитку нині залучені всі працівники Inditex і залучаються постачальники.

Окрім того, виробник одягу має на меті до 2023 року почати використовувати тільки сталу віскозу – вона становить 90% сировини, яку використовують бренди.

Щодо інших екологічних цілей, то незабаром всі магазини Zara мають перетворитися на «екологічно ефективні». Це дозволить скоротити викиди вуглекислого газу, зекономити енергію і мінімізувати відходи.

Зокрема, Inditex хоче прибрати до 2020 року пластикові пакети з усіх магазинів своїх брендів (прим. – Zara, Zara Home, Massimo Dutti і Uterqüe це вже зробили), не використовувати шкідливих хімічних речовин у ланцюгу виробництва і постачань, а також перейти на чисту енергію – до 2025 року штаб-квартира, фабрики і магазини Inditex споживатимуть до 80% такої енергії.

Також компанія хоче масштабувати програму з утилізації одягу й аксесуарів, щоб зменшити кількість відходів. Для того, щоб текстильні вироби не потрапляли на сміттєзвалища, Inditex спільно з некомерційними організаціями, що займаються переробкою відходів, а також із виробниками текстильних матеріалів і технологами з переробки запровадили проект Closing the Loop.

Нині організовано пункти збирання речей у 1382 магазинах у 24 країнах. «До 2020 року 100% наших магазинів у світі матимуть активну систему збирання одягу», – кажуть у компанії.

До того ж, запроваджено пілотні проекти – онлайн-покупці можуть відправити свій старий одяг для ремонту, оновлення, перепродажу чи переробки.

Ціль 9. Промисловість, інновації, інфраструктура
Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво

 

Ваша компанія вже визначилась, які еко- і соціальні ініціативи запровадити? Замовити корпоративний тренінг зі сталого розвитку >>>