магазин Gucci

Власник Gucci інвестував в онлайн-платформу з продажу люксового секонд-хенду

Французька корпорація Kering, якій належать Gucci, Yves Sain Laurent, Alexander McQueen, Bottega Veneta та інші бренди, придбала 5% акцій Vestiaire Collective, великої платформи з продажу вживаного одягу та сумок класу люкс.

“Старі предмети розкоші нині – реальна і глибоко вкорінена тенденція, особливо серед молодих покупців. Замість того щоб ігнорувати її, ми хочемо скористатися можливістю, щоб підвищити цінності, які ми пропонуємо нашим клієнтам”, – заявив голова Kering Франсуа-Анрі Піно.

У платформу також вклалася інвесткомпанія Tiger Global. Окрім того, акціонерами Vestiaire Collective є видавець журналу Vogue, компанія Conde Nast і французька приватна інвесткомпанія Eurazeo.

Нагадаємо, раніше група компаній Kering оголосила про намір скоротити вдвічі викиди CO2 від своєї діяльності та в ланцюгах постачань до 2025 року. Нині Kering працює над тим, щоб компенсувати ці викиди шляхом інвестування в проєкти REDD+ і висадку майже 2 млн гектарів лісів по всьому світу.

Також Kering заявила, що підвищила свою енергоефективність і націлена на 100% поновлювану енергію в семи країнах, де вона працює.

Ціль 12. Відповідальне споживання і виробництво
Ціль 13. Боротьба зі зміною клімату та її наслідками

фото: unsplash.com

Change Agency Responsible Future допомагає компаніям переглянути соціальні й екологічні наслідки своєї діяльності. Замовити консультацію >>>