Низка брендів, серед яких – Unilever, Honda, Verizon, Patagonia, Starbucks, Coca-Cola, North Face – відмовилися від розміщення реклами в соціальній мережі Facebook, щоб спонукати компанію регулювати дезінформацію і покласти край поширенню «мови ненависті».
Водночас бренди підтримали рух #StopHateForProfit і виступили проти риторики ненависті в онлайні.
«Ми припинимо рекламу на всіх соціальних платформах, продовжуючи внутрішні дискусії з медіапартнерами і організаціями із захисту громадянських прав з метою зупинити поширення мови ненависті», – відзначили в Starbucks.
«У світі немає місця расизму, і в соціальних мережах немає місця расизму», – зазначив виконавчий директор компанії Coca-Cola Джеймс Квінсі.
До бойкоту Facebook закликали Національна асоціація сприяння прогресу кольорового населення, організація із захисту громадянських прав Color of Change, правозахисна організація «Антидефамаційна ліга США» та інші правозахисники.
Статки засновника Facebook Марка Цукерберга минулої п’ятниці скоротились на $7,1 млрд до $79,7 млрд. У відповідь на критику Цукерберг заявив, що Facebook заборонить ненависницькі висловлювання в рекламі, а також перегляне свою політику, щоб краще захистити мігрантів, біженців та осіб, які шукають притулку, від реклами, в якій йдеться, що вони поступаються іншим групам людей.
фото @timbennettcreative