Міжнародний спортивний бренд Puma випустив у колаборації зі студентами лондонської школи дизайну Central Saint Martins колекцію одягу, взуття й аксесуарів для жінок і чоловіків. Колекція отримала назву Day Zero (прим. – нульовий день або день, коли людство повністю втратить воду) і створена для сприяння збереженню води на палнеті.
Речі виготовлено з використанням органічного бавовни Better Cotton Initiative і передових технологій фарбування, таких як dope dye і цифровий друк. Зокрема, матеріали пофарбовані в цифровий спосіб, що дозволяє скоротити використання хімічних речовин і заощадити воду під час виробництва.
Цифровий друк безпосередньо на тканині також допомагає зменшити кількість відходів. Завдяки цим ініціативам Puma скоротила споживання води до 17,4% в залежності від продукції. Бренд також повідомив, що 2019 року заощадив понад 13 млрд літрів води завдяки використанню бавовни Better Cotton Initiative для всього асортименту, а це еквівалент 200 млн прийомам душу.
Футболки, худі, топи, легінси, рюкзаки та кросівки вже з’явилися на офіційному сайті спортивного бренду. Надалі Puma планує впровадити ці інновації для всього свого асортименту.
✔Ціль 9. Промисловість, інновації, інфраструктура
✔Ціль 12. Відповідальне виробництво і споживання
✔Ціль 14. Збереження морських ресурсів
фото: puma.com