Puma випустила колекцію, присвячену дефіциту питної води

Міжнародний спортивний бренд Puma випустив у колаборації зі студентами лондонської школи дизайну Central Saint Martins колекцію одягу, взуття й аксесуарів для жінок і чоловіків. Колекція отримала назву Day Zero (прим. – нульовий день або день, коли людство повністю втратить воду) і створена для сприяння збереженню води на палнеті.

Речі виготовлено з використанням органічного бавовни Better Cotton Initiative і передових технологій фарбування, таких як dope dye і цифровий друк. Зокрема, матеріали пофарбовані в цифровий спосіб, що дозволяє скоротити використання хімічних речовин і заощадити воду під час виробництва.

Цифровий друк безпосередньо на тканині також допомагає зменшити кількість відходів. Завдяки цим ініціативам Puma скоротила споживання води до 17,4% в залежності від продукції. Бренд також повідомив, що 2019 року заощадив понад 13 млрд літрів води завдяки використанню бавовни Better Cotton Initiative для всього асортименту, а це еквівалент 200 млн прийомам душу.

Футболки, худі, топи, легінси, рюкзаки та кросівки вже з’явилися на офіційному сайті спортивного бренду. Надалі Puma планує впровадити ці інновації для всього свого асортименту.

Ціль 9. Промисловість, інновації, інфраструктура
Ціль 12. Відповідальне  виробництво і споживання
Ціль 14. Збереження морських ресурсів

фото: puma.com