prAna

prAna запускає програму відповідальної упаковки для швейної промисловості

Американський бренд prAna, знаний своєю прихильністю до сталої моди і виробництва одягу без наслідків для довкілля, запустив нову програму «Рух за відповідальну упаковку» (англ. – Responsible Packaging Movement) і ділиться порадами з іншими брендами одягу. Компанія прагне надихнути на зміни і переглянути підхід до пакування у швейній промисловості.

Усім, хто приєднається до програми, поради надаватимуться електронную поштою та через вебінари. Окрім того, учасники програми отримають набір інструментів для соціальних мереж, який допоможе їм ділитися своїми успіхами.

Рух за відповідальну упаковку отримує підтримку від некомерційних партнерів 5 Gyres і Canopy. До програми вже приєдналися бренди Mara Hoffman, Outerknown і Toad and Co.

«Наша мета – повністю позбутися пластику зі споживчої упаковки до 2021 року, а також до 2022 року відмовитися від використання матеріалів, що походять зі зникаючих лісів», – каже prAna.

Нині prAna тестує пергамін, виготовлений на 100% із FSC-сертифікованого паперу.

фото: prAna